میلاد: ملی پوشان در کمپ پرتغال با قایقرانان طراز اول جهان تمرین می‌کنند

رئیس کمیته آبهای آرام گفت: ملی‌پوشان در کمپ پرتغال با قایقرانان طراز اول جهان تمرین می‌کنند.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از مذاکراتی که با فدراسیون داشتم به طور رسمی به مجموعه آزادی رفتم و سعی کردم از تمام موارد موجود اطلاع‌ حاصل کنم.
 
وی افزود: 80 نفر از آقایان آب‌های آرام در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند که 11 نفر آن‌ها به صورت متمرکز به تمرینات خود می‌پردازند.
 
میلاد در ادامه تصریح کرد: بقیه ورزشکاران هم در کمپ گیلان و مازندران به سر می‌برند و با توجه به اینکه سال آینده انتخابی المپیک 2016 ریو را داریم هماهنگی‌ها برای اردوهای برون مرزی توسط فدراسیون انجام شده است.
 
وی در خصوص ورزشکارانی که برای المپیک مقرر شده که عازم شوند تصریح کرد: ورزشکاران به دو دسته تقسیم شده‌اند که شامل ورزشکارانی هستند که توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند و ورزشکارانی که مقامشان برای گرفتن سهمیه نزدیک است که تعداد آن‌ها خیلی محدود است و در هر صورت برنامه‌های ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.
 
سرمربی آب‌های آرام و مدیر تیم‌های ملی در ادامه تصریح کرد: برای ورزشکاران آب‌های آرام 2 ماه کمپ خارجی در نظرگرفته شده که البته تعداد ورزشکاران انتخابی محدود است برای تیم کایاک 3 نفره به همراه مربی به کمپ پرتغال خواهند رفت که این اردوی تدارکاتی برون مرزی کمپ مشترکی با ورزشکاران کشورهای سوئیس، قزاقستان، آلمان، بلاروس و ازبکستان و انگلیس و استرالیا و سوئد است.
 
میلاد در ادامه در خصوص این اردوی برون مرزی کایاک اظهار داشت: هم چنین یک سری از تیم‌ها از طریق ویزای کره جنوبی مقرر شده تا به این کمپ اضافه شوند.
 
وی در خصوص تمرینات ورزشکاران در اردوهای برون مرزی گفت: برای تیم‌های مطرح تمرینات خاصی درنظر گرفته شده و برنامه‌های مربی تیم‌ها با هم منطبق خواهد شد و ورزشکاران در کنار هم تمرین و رقابت خواهند کرد هم چنین این کمک شایانی به ورزشکاران برای بالا بردن سطح‌شان می‌کند و هم جز اهداف ما برای به دست آوردن سهمیه است.
 
میلاد در ادامه افزود: رشته مکانیک آب‌های آرام نیز به کمپ پرتغال ملحق خواهد شد تا در آن‌جا به ادامه تمرینات خود بپردازد.
 
وی تصریح کرد: در رشته کانو کانادایی با 2 ورزشکار و یک مربی به کشور لهستان برای اردوی تدارکاتی برون مرزی می‌روند و بانوان این رشته با 5 ورزشکار براساس انتخابی به کشور اسپانیا اعزام خواهند شد.
 
سرمربی آب‌های آرام و مدیر تیم‌های ملی در ادامه افزود: قبل از پایان سال شمسی انتخابی برای تیم‌های ملی انجام خواهد شد و ورزشکاران زیر نظر مربی‌های فدراسیون به تمرینات خود ادامه خواهند داد.
 
وی در خصوص ورزشکارانی که در شهرهای بندرانزلی و نوشهر مشغول فعالیت هستند افزود: این ورزشکاران به صورت متمرکز برای شرکت در کاپ‌های جهان در 2 گروه سنی بزرگسالان و زیر 23 سال در حال تمرین هستند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکارانی که شانس آن‌ها برای گرفتن مدال زیاد است الان در فرآیند گرفتن بلیط و ویزا و راهنمایی‌های مربوطه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار