مربی تیم ملی کانو جوانان و زیر 23 سال قایقرانی گفت: هدفمان کسب مدال در مسابقات آسیایی است.

عرفان کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در تیم کانو اولین هدفمان کسب مدال در مسابقات آسیایی است و علاوه بر اینکه سال آینده برای سهمیه المپیک ورزشکاران اعزام می‌شوند ولی در مسابقات المپیک کسب سهمیه نیستیم و تجربه‌ای برای ادامه برنامه‌ها لازم داریم.

وی افزود: برای اردوی تدارکاتی برون مرزی در حال حاضر یک نفر از ورزشکاران به همراه مربی ایرج اقلیمی اعزام شدند و در مساحت هزار متر تمرین می‌کنند و بقیه تیم در ایران وعده‌ای زیر نظر من و چند هم زیر نظر عباسی در حال فعالیت و تمرین هستند.

کرمی در ادامه اظهار داشت: تمریناتی که هم اکنون انجام می‌دهیم به صورت متمرکز هستند و24 اسفند ماه تست انتخابی برای جمع‌ کردن تیم اصلی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد:در حال حاضر تیمی که زیر نظر من فعالیت می‌کنند 11 نفر ورزشکار هستند که در رده سنی جوانان و زیر 23 سال آقایان به تمرینات می‌پردازند.

مربی تیم ملی کانو جوانان و زیر 23 سال قایقرانی در ادامه بیان داشت: هم اکنون در چهارمین اردو هستیم و اردوها متمرکزند ولی بعد از اتمام هر کدام ورزشکاران چهار روز استراحت دارند وتا 23 بهمن این اردو به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اردوی تدارکاتی داخلی پنجم هم از اول اسفند آغاز خواهد شد. 

وی در خصوص برنامه‌هایی که برای شرکت در مسابقات آسیایی برای ورزشکاران دارند گفت: ما تمام تلاش خود را برای ورزشکاران وتمرینات متمرکزآنها خواهیم کرد.

امیدواریم که بتوانند با آمادگی خوب برای مسابقات آسیایی حاضر شوند همچنین مسابقات المپیک زیر 2016 را شرکت می‌کنیم ولی به دنبال کسب تجربه در المپیک ریوی 2016 هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کانو ، کرمی ، قلیقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار