سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در نشست خبری انجمن مستقل:

اردوی تشکیلاتی جهاد اکبر 18 بهمن در مشهد مقدس برگزار می‌شود

مسئول محتوای اردوی جهاد جهاد اکبر در نشست خبری خود جزییات برگزاری این اردو در مشهد مقدس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران،‌ علیرضا احمدی مسئول محتوای اردوی جهادی اکبر در نشستی خبری اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل که صبح امروز در دفتر این انجمن برگزار شد، با اشاره به جزئیات برگزاری اردوی تشکیلاتی اظهار داشت: این اردو صبح شنبه 18 بهمن در حسینیه سادات رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود و ما در این مراسم در خدمت برخی مسئولین ادوار اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و همچنین علمای اعلام خواهیم بود.
 
وی افزود: مراسم رأس ساعت 9 با تلاوت کلام الله مجید افتتاح خواهد شد و سپس استاد رجبی‌دوانی به بررسی سیره سیاسی اخلاقی اهل بیت خواهد پرداخت. پس از آن اصغر زارعی تحولات سیاسی منطقه را بررسی خواهد کرد و در ادامه این برنامه فیلم خانه‌ای در کنار ابرها با حضور عوامل این فیلم پخش خواهد شد.  
 
احمدی ادامه داد: دومین روز اردو 19 بهمن با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود. سپس احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش ولایت و رهبری در گردنه‌های انقلاب اسلامی در سال‌های 57 تا 60 به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. در نوبت عصر نیز علی خضریان در خصوص جریان‌شناسی انقلاب ایراد سخن خواهد کرد و سپس میزگرد فضای مجازی با حضور کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.
 
مسئول محتوای اردوی جهاد اکبر در ادامه به بیان جزئیات مراسم روز سوم (20 بهمن) پرداخت و گفت: بررسی زوایای مختلف اقتصاد مقاومتی با حضور عادل پیغامی استاد دانشگاه امام صادق(ع) صورت خواهد گرفت با محوریت این موضوع که ما در حال حاضر تا چه میزان با اقتصاد مقاومتی فاصله داریم و راه‌های کاستن این فاصله چیست؟ عصر همان روز نیز تحلیل گفتمان ما در تارک انقلاب با حضور پرویز امینی صورت خواهد گرفت و عصر همان روز علیرضا زاکانی به بررسی مسائل مربوط به مجلس شورای اسلامی می‌پردازد. سپس مراسم شب شعر با عنوان شعر بدون متن با حضور شعرای هندی و تاجیک برگزار خواهد شد.
 
قائم مقام آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن بیان برنامه‌های سه‌شنبه 21 بهمن ماه اظهار داشت: روز سه‌شنبه کارگاه‌های مختلف با حضور محمد افکانه، تحت عنوان کارگاه تشکیلات برگزار خواهد شد و در ادامه کارگاه نشریه و فن بیان با حضور کردلو و میکائیل بیانی برگزار می‌شود.

در ادامه مراسم جلسه‌ای با حضور وحید جلیلی معاون فرهنگی شهرداری مشهد با محوریت تجلیل و جمع‌بندی مسائل فرهنگی انقلاب در راستای تحولات منطقه برگزار خواهد شد و سپس شرکت‌کنندگان در این جلسه به طور دسته‌جمعی به زیارت بارگاه مقدس علی‌بن موسی‌الرضا مشرف می‌شوند.
 
وی ادامه داد: برنامه چهارشنبه 22 بهمن با توجه به برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدری فشرده‌تر خواهد بود به این ترتیب که این برنامه با حضور منوچهر محمدی با عنوان دستاوردهای کلان انقلاب آغاز و سپس شرکت‌کنندگان در این جلسه برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راهی خواهند شد. بعد از ظهر چهارشنبه نظریه ولایت فقیه با حضور غلامی بررسی خواهد شد و چهارشنبه شب پیشرفت‌های علمی در انقلاب اسلامی با محوریت پرتاب ماهواره ایرانی به فضا با حضور روستاآزاد و محمد سلیمانی وزیر سابق اطلاعات و پدر علم فضا برگزار خواهد شد.
 
احمدی ادامه داد: در ادامه این نشست بخش سوم نقش ولایت و رهبری در گردنه‌های انقلاب در بازه‌های زمانی سال‌های فتنه یعنی سال 78 و 88 با حضور حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام صورت خواهد گرفت.
 
مسئول محتوای اردوی جهادی اکبر ادامه داد: صبح پنج‌شنبه جریان‌شناسی سینما با حضور سیدمهدی موسوی از فعالین فرهنگی اتحادیه مستقل دانشجویان صورت خواهد گرفت، سپس جلسه‌ای با عنوان مطالبات دانشجویی از مسئولین با محوریت عملکرد وزارت خارجه با حضور قشقاوی برگزار خواهد شد. همچنین عصر پنج‌شنبه بررسی نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی با حضور فواد ایزدی صورت می‌گیرد.
 
قائم مقام آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: پس از این مراسم از بیانات حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها استفاده می‌کنیم. اختتامیه این نشست پنج‌شنبه شب 23 بهمن با حضور رحیم‌پور ازغدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.