انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده های علوم انسانی و علوم پزشکی و کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس تهران روز گذشته در این سه دانشکده به صورت مجزا برگزار شد.

زهره دلجو دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، از برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده‌های علوم انسانی و علوم پزشکی و کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس تهران در این سه دانشکده و به صورت مجزا خبرداد.

وی افزود: روز گذشته از ساعت 8 صبح انتخابات این سه دانشکده با حضور پرشور دانشجویان، اعضای کمیته بررسی صلاحیت‌ها و برگزاری انتخابات، شورای نظارت بر تشکل‌های داشگاه و نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه  آغاز شد و تا ساعت 16 نیز ادامه داشت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: پس از اتمام زمان مقرر برای رای گیری، در حضور نمایندگان کمیته برگزاری و شورای نظارت آرا شمارش شده و منتخبان سه دانشکده فوق مشخص شدند.

دلجو افزود: ان‌شالله هفته بعد نیز با برگزاری انتخابات شورای مرکزی و معرفی اعضای جدید این شورا برنامه انتخابات سالیانه انجمن به پایان می‌رسد و اعضای جدید شورای مرکزی دانشگاه و  دانشکده‌ها، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: البته در حین برگزاری انتخابات افراد ناشناس دو بار تبلیغات محل برگزاری انتخابات را کندند و ما مجبور شدیم دوباره تبلیغات بزنیم که این بایستی از سوی دانشگاه پیگیری شود که چه کسانی این کار را انجام دادند.

دلجو با بیان اینکه در این انتخابات که در دانشکده علوم انساانی برگزار شد، حدود سی کاندیدا حضور داشتند، اظهارداشت: طی این انتخابات به ترتیب آرا علی سلطانی‌وش، بهنام وکیلی، عباس ابوطالبی، رویا طالبی، محبوبه سعدی‌پور، در دانشکده علوم پزشکی و فاطمه امیرزاده قاسمی؛ رضا غفاری پور، مریم مظفری، سارا آزاد به، فهیمه پیریایی و در دانشکده کشاورزی انتخاب شدند همچنین طوبی مشایخ، علی شکری، مصطفی اسماعیلی، پریوش مرادی، زینب حلاج به ترتیب آرا انتخاب شدند.

وی در ادامه گفت: بهنام صابری‌زاده و محسن آقایی به عنوان نفرات علی‌البدل دانشکده علوم انسانی؛ سمیه یوسفی و مهسا زرآبادی منتخبین علی البدل دانشکده پزشکی و عسگر حاجی‌وند و هادی عظیمی نفرات منتخب علی‌البدل دانشکده کشاورزی برگزیده شدند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در پایان اعلام کرد: انتخابات شورای مرکزی دانشگاه در هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار