سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قایق‌هایی که از چین هدایت می‌شوند!

کنترل از راه دور ملی‌پوشان روئینگ در فاصله حدود 6000 کیلومتری، از موارد نادری است که توسط مربی چینی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از دیرباز همیشه بحث مربیان خارجی در ورزش ما زیاد و زبانزد بوده و برای اینکه همیشه از علم روز بهره‌ ببریم در مواقعی هم منجر به نتیجه نمی‌شد فدراسیون در ارج نهادن به این کار اقدام به جذب مربی خارجی می‌کرده‌اند.

فدراسیون قایقرانی به جذب مربی چینی (لیو) اقدام کرد و همه جا این مسئله برای ورزشکاران روئینگ اعلام شد که لیو مربی روئینگ است.  

اما نحوه جذب مربی در فدراسیون قایقرانی با فدراسیون‌های دیگر متفاوت است یعنی مربی از راه دور به فدراسیون ایمیل می‌زند و تمرینات روز ورزشکاران روئینگ را به فدراسیون اعلام می‌کند و ملی‌پوشان را تحت هدایت خود در می‌آورد.

سیاوش سعیدی در این خصوص گفت: اردوهایمان در حال حاضر بر طبق روال برقرار است تا 28 دی ماه که تست انتخابی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: فعلا زیر نظر مربی چینی (لیو) مشغول به فعالیت هستیم البته خودشان در ایران نیستند و از راه دور به ورزشکاران تمرینات را از طریق فدراسیون خبر می‌دهند.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: اگر ویزاها و مکاتبات فدراسیون درست شود از اول بهمن عازم چین خواهیم شد.

وی در خصوص نوع تمرینات گفت: تمرینات استقامتی سرعتی و قدرتی را باید در تمرینات رشته روئینگ انجام دهم ولی برای مثال من صبح پاروزنی می کنم و بعد وزنه‌برداری و بعد از آن دو میدانی و استخر کار خواهم کرد.

قهرمان تیم ملی روئینگ سبک وزن در ادامه اظهار داشت: البته در میان تمرینات استراحت هم می‌کنیم و تمرینات هر روز دیگر متفاوت است ولی هم اکنون در اردوی متمرکز هستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز برنامه های اجرایی ما کاملا مشخص نشده است. چون گرفتن ویزا زمان‌بر است ولی اسامی داده شده برای اردوی تدارکاتی برون مرزی 4 نفر هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی ، مربی ، چین ، لیو ، هدایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.