سعیدی: احتمال بهبود تمرینات با اعزام به چین وجود دارد

قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: با اعزام به چین شاید زیرنظر مربی (لیو) شرایط تمرینمان بهتر شود.

سیاوش سعیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی داخلی روئینگ از 10 دی شروع شده و در حال حاضر خودمان را با تمرینات آماده می‌کنیم.

وی افزود: اردوی تدارکاتی داخلی مقرر شده بود که تا اول بهمن ماه باشد ولی زمان آن شاید تغییر کند.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون اردوی تدارکاتی از وضعیت خوبی برخوردار است ولی اگر مربی در تمریناتمان حضور داشت خیلی بهتر بود.
 
قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی در ادامه بیان داشت: البته اگر اردوی تدارکاتی به چین منتقل بشود وضعیت تمریناتمان بهتر خواهد شد.

وی در مورد تمریناتی که هم اکنون در اردوی تدارکاتی داخلی انجام می‌‌دهند گفت: بعضی از تمرینات پاروزنی را روزی 2 مرتبه انجام می‌دهم و اگر هوا مناسب باشد تمرکزمان روی تمرینات قوی‌سازی است.
 
سعیدی در مورد اردوهای پیوسته داخلی که توسط فدراسیون برای رشته روئینگ اجرا شده بیان داشت: این اولین اردوی تدارکاتی داخلی‌مان بعد از تست‌گیری بود ولی اردو از وضعیت خوبی برخوردار بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: البته من برای مسابقات کشوری 13 کیلو وزن کم کردم تا در سبک وزن روئینگ شرکت کنم.

سعیدی درخصوص امکانات اردو گفت: امکانات اردوی تهران مناسب است و فعلا به تمرینات خود مشغول هستیم تا به اردوی چین عازم بشویم و زیر نظر مربی خود تمرینات را ادامه دهیم البته تمریناتی که در اینجا فعلا انجام می‌دهیم برای جلوگیری از افت بدنی و نگهداری وضعیت جسمانی‌مان است و این تمرینات را هم خود لیو از طریق تماس تلفنی مخابره می‌کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من هدفم سهمیه المپیک است و تمام تلاشم را برای رسیدن به آن انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار