سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تذکر شفاهی صورت گرفت؛

قدردانی نماینده تربت حیدریه از حضور حماسی مردم در روز 9 دی

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس از حضور حماسی مردم این شهرستان در روز 9 دی تشکر و قدردانی کرد و گفت: به رهبر عزیز و مقتدا و ناخدای گیتی انقلاب می‌گویم که در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز، بسیجی بر کف ولایت هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم خسروی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 10 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: رهبر معظم انقلاب در شأن مردم هزار شهید شهرستان‌های تربت حیدریه فرمودند که شما مردم در سایه وحدت هستید که توانستید قبل از شهرهای دیگر در این شهر دست ایادی رژیم پهلوی را قطع و اداره امور شهر خود را قبل از کل شهرهای کشور بر عهده بگیرید و مردم این شهرستان طلایه‌دار پیروزی انقلاب اسلامی شده‌اند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه با بیان اینکه در روز 9 دی طومار فتنه و فتنه‌گران با حضور انبوه بصیر مردم ایران اسلامی در هم پیچیده شد، بیان داشت: روز گذشته این مردم بصیر و بیدار دوباره حماسه آفریدند و با حضور حماسی و با شکوه از محضر افراد فرزانه بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تریبون به عنوان خادم کوچک این مردم و به نیابت شیفتگان ولایت و بصیرت دیار هزار شهید، خطاب به رهبر عزیز و مقتدا و ناخدای گیتی انقلاب می‌گویم که در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز، بسیجی بر کف ولایت هستیم.                                                      

پایان پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.