نماینده قائمشهر، سواد کوه و جویبار با انتقاد از وضعیت گرانی و بیکاری در کشور گفت: پرونده‌های سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در مسیر دستگاه‌های اجرایی و صندوق توسعه سرگردان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدهادی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 10 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خود با انتقاد از وضعیت گرانی و بیکاری در کشور خطاب به رئیس جمهور گفت: در برنامه شما چه راه حلی برای رفع مشکل گرانی و بیکاری و تقویت تولید وجود دارد، پرونده‌های سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در مسیر دستگاه‌های اجرایی و صندوق توسعه سرگردان است و باید دستوری در این‌باره صادر شود.

نماینده قائمشهر، سواد کوه و جویبار ضمن تشکر از تلاش وزیر صنعت در فعال کردن البرز مرکزی اظهار داشت: تقاضای کنترل ورود کالاهای وارداتی که در داخل کشور نیز تولید می‌شود را داریم، صنعت نساجی در حال زمین خوردن مجدد است.

وی بااشاره به واردات بی‌رویه برنج، چای و مرکبات به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و گفت:‌ این مسئله به تولیدی که مورد تأکید مقام عظمای ولایت است، ضربه می‌زند.

حسینی بیان داشت: اگر زمین‌های کشاورزی شمال زیر کشت رود، نیاز به ورود برنج نداریم.

نماینده قائمشهر، سواد کوه و جویبار همچنین با اشاره به ورشکستگی تولیدکنندگان در صنعت مرغ گفت: ستون خیمه صنعت مرغ کشور در حال فرو ریختن است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن  مجلس از تلاش‌های وزیر راه تشکر کرد و افزود: مشکلات حقوق کارگران صنعت فولاد باید حل شود زیرا حدود 80 هزار نفر از کسانی که در عمق معادن و مقابل کوره فولاد کار کرده‌اند و امروز بازنشسته شده‌اند و باید حقشان را دریافت کنند، مشکل دارند.

وی همچنین از وزیر نیرو خواست مشکل آب شرب مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار را حل کند و تصریح کرد: مردم اطراف سد نمی‌توانند آب آشامیدنی خود را از داخل سد بردارند و در ادامه از تلاش‌های وزیر راه در تسریع جاده سواد کوه و تعیین تکلیف برای تملک اراضی منطقه تشکر کرد.

 پایان پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، نماینده ، مجلس ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار