نماینده لردگان گفت: از توجه خاص استاندار خوزستان نسبت به مناطق محروم به خصوص اختصاص بودجه در قالب مواد 10 و 12 به آب و راه روستایی و هم چنین از رئیس‌جمهور، معاون اول وی، وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی به دلیل تأمین اعتبار اوره –آمونیاک لردگان در قالب فاینانس که بانک سپه بانک عامل آن است تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مجید جلیل سرقلعه نماینده مردم لردگان در جلسه علنی امروز چهارشنبه 10 دی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاونت رئیس‌جمهور گفت: سد خرسان 3 یکی از اقتصادی‌ترین سدهای کشور با پیشرفت فیزیکی مطلوب است اما به علت عدم صدور مجوز زیست محیطی بلاتکلیف مانده است.
 
وی افزود: 28 روستا که منازل آن‌ها در منطقه دریاچه این سد قرار دارند و خسارت زیست محیطی آن در پایین ترین مرتبه می‌باشد، اما محیط زیست کشور و استان در این رابطه کارشکنی می‌کنند.
 
سرقلعه با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد بیمارستان شهر مال خلیفه افزود: متاسفانه ردیف بودجه این بیمارستان در بودجه سال 94 حذف شده در حالی که بهره‌بردار آمادگی خود را جهت تجهیزات و نیروی انسانی نیز اعلام کرده بود لذا از وزیر راه و شهرسازی تقاضامندم اقدام نمایند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: فرمانداری شهر فامین میرزا مصوب دولت گذشته بلاتکلیف مانده که از وزیر کشور درخواست رسیدگی داریم.
 
وی اضافه کرد: از وزیر بهداشت درباره رشد حوزه سلامت و توجه وی به بیمارستان 106 تختخوابی لردگان تشکر کرد.
 
وی خطاب به وزیر راه و شهرساری گفت: عملیاتی کردن ظرفیت عظیم راه آهن اصفهان –شهرکرد –خوزستان از مصوبات سفر هیئت دولت به استان و نیز تکمیل محور شهرکرد –بروجرد –لردگان تشکر کرد.
 
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: از توجه خاص استاندار خوزستان نسبت به مناطق محروم به خصوص اختصاص بودجه در قالب مواد 10 و 12 به آب و راه روستایی و هم چنین  از رئیس‌جمهور، معاون اول وی، وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی به دلیل تأمین اعتبار اوره –آمونیاک لردگان در قالب فاینانس که بانک سپه بانک عامل آن است تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار