مسعود پزشکیان درباره اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی براینکه نباید گروه‌های سیاسی را در جریان انتخابات از شورای نگهبان ترساند گفت: شورای نگهبان بی‌شک به دنبال عدم موضوعیت مباحث سیاسی در روند صلاحیت‌هاست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مسعود پزشکیان در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی براینکه نباید گروه‌های سیاسی را در جریان انتخابات از شورای نگهبان ترساند گفت: به هر حال همیشه هراس از این است که اگر یک گروهی بخواهد حرفی بزند شورای نگهبان آن را تایید نکند.  
 
وی افزود: وقتی شورای نگهبان می‌گوید نترسانید احتمالا می‌خواهد اطمینانی بدهد که بحث‌های سیاسی درباره موضوعی که مربوط به صلاحیت است ان شالله دخیل نخواهد بود.  
 
وی تصریح کرد: شورای نگهبان مجموع فقها و حقوقدانان نیست بلکه در شهرستان‌ها نیز افرادی وجود دارند که اطلاعات به آن‌ها می‌دهند و ممکن است این اطلاعات با غرض بوده و یا بر اثر اطلاعات کم باشد.
 
پزشکیان ادامه داد: این که قضیه را نمی‌توان به شورای نگهبان نسبت داد ولی این واقعیت وجود دارد که در رابطه با بحث‌های سیاسی افراد وجود دارند در شهرستان‌ها که در این موضوعات دخالت می‌کنند ولی در جای دیگری می‌گویند که این کار را نمی‌کنیم چرا که آن‌ها هم باید کار خود را اصلاح کنند.  
 
این نماینده مردم تبریز در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما شورای نگهبان باید در خصوص پرونده سازی نسبت به برخی از اشخاص چه واکنشی نشان دهد تاکید کرد: من نمی‌توانم بگویم که شورای نگهبان چه کاری می‌خواهد انجام دهد بلکه نتیجه کار را در جریان ثبت نام و بعد از آن دید که منجر به مداخلاتی شده یا خیر و این که جمع بندی و نتیجه شورای نگهبان در رابطه با این موارد چیست.

وی پایان خاطرنشان کرد: همیشه کسانی که مورد اعتماد هستند و نظر می‌دهند بدون نقص نیستند و احتمال خطا همیشه وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار