سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیلی: فدراسیون کوچکترین قدمی برنمی‌دارد/با هزینه شخصی به مسابقات می‌رویم

قهرمان کشوری رشته رفتینگ قایقرانی گفت: فدراسیون کوچکترین کاری برای شرکت در مسابقات جهانی برای ما نکرد و با هزینه شخصی خود مسابقات را ادامه دادیم.

حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: این رشته ورزشی با حضور آقای اصلانی برپا شد و اگر وی نبود شاید این رشته تا به حال در ایران به اینجا نمی‌رسید و به ساز و کار رسمی خودش دست نمی‌یافت.

وی افزود: ما زیر نظر ایشان در حال فعالیت هستیم و اولین مسابقه رسمی جهانی که در نیوزلند برای این رشته آغاز شد را شرکت کردیم و به سطح چهارم دست یافتیم.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: به مدت 3 ماه در اردو بودیم و از فدراسیون انتظار داشتیم که حداقل برای گرفتن ویزای نیوزلند که کار دشواری بود همراه با ما باشد ولی هیچ کمکی به ما نکردند و در آخر همه برنامه‌ها را خودمان انجام دادیم با نفری 11 میلیون تومان هزینه شخصی در بازی‌های آسیایی را پرداخت و شرکت کردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام تیم ما در بین کشورهای شرکت کننده آسیایی نفر اول بود ولی در بین کل تیم‌های شرکت کننده شانزدهمین تیم شدیم.

وی در خصوص المپیک ریو و حضور در آن بیان داشت: هیچ برنامه‌ای فدراسیون در حال حاضر برای این رشته ندارد و هر کاری انجام دهیم خودمان کرده‌ایم چون باید با هزینه‌های شخصی خود به مسابقات برویم و هزینه‌ها بالا است فعلا برنامه‌ای در این خصوص نداریم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که حتی از مسابقات نیوزلند به ایران بازگشتیم هیچ تقدیری از ما نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رشته را ما با علاقه دنبال کردیم و هم اکنون سخت است که با هزینه شخصی بخواهیم ادامه دهیم و علاوه بر کار و فعالیت‌های شخصی و درس خواندن هزینه این رشته را خودمان تقبل کنیم و فدراسیون هیچ کمکی به این رشته نکند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.