مربی روئینگ مردان گفت: اگر با 45 روز کارکرد مربی خارجی مدال طلا به دست می‌آید خوب با همان 45 روز کارکرد مربی خارجی هزینه‌ها را هم مدیریت کنید.

محمد علی قرائت مربی روئینگ مردان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در تمام طول سال در اردو هستیم، رشته کاری ما خیلی زحمت هم برای مربی ورزشکار و خود فدراسیون دارد و بنابراین اگر با 45 روز کارکرد مربی خارجی می‌تواند مدال طلای آسیایی کسب کند خوب با همان 45 روز کارکرد مربی خارجی کار کند و هزینه‌های را مدیریت کنند.

وی افزود: الان بعد از مسابقات زحمات را به نام مربی خارجی تمام کرده‌اند و من نقش دیگری نداشته‌ام با اینکه فدراسیون این قضیه را می‌داند ولی مراجع بالاتر این طور صلاح دانسته‌اند.

قرائت در ادامه بیان داشت: مسائل مدیریتی باعث می‌شود که در کار مدیریتی هم تاثیربگذارد همان جور که در آبهای آرام طلا تکرار نشد.

وی در خصوص اجرای اردوی روئینگ جوانان و زیر 23 سال افزود: آنها هم قبلا در قالب پایگاه داشتیم ولی الان اردوهاشون متمرکز شده و معمولا به 4 ماه آخر هدایت شده است.

مربی روئینگ مردان در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر که تیم بانوان در حال تمرین هستند ولی تیم آقایان بیکار در خانه نشسته‌اند فقط 2 نفر از ورزشکاران مدال‌آور از جمله رهنما و شجاعی به صورت شخصی و خارج از اردو درخواست کردند که  در استادیوم تمرین داشته باشند ولی به بقیه ورزشکاران رشته اوئینگ این اجازه داده نشده است.

وی در خصوص محسن شادی یکی از قهرمانان رشته روئینگ گفت: شادی ظاهر خودش تمایلی به تمرین نداشته و منتظر قهرمانی کشور است و هم اکنون در خانه مشغول تمرین است.

قرائت در خصوص دعوت فدراسیون از وی برای زحماتش افزود: مشخص نیست تقسیم‌بندیها به چه شکل بوده ولی دوستان از فدراسیون زحمت کشیدند و فیلم ضبط کردند ولی از بالاتر گویا تمایلی نبود که هدیه‌ای داده شود.

گفتنی است هدف از این رشته طی کردن مسیری مشخص در کمترین زمان ممکن است قایقهایی که در این رشته از آنها استفاده می شود اسکال نام دارد که شامل اسکال کی نفره دوپارویی،‌اسکال دونفره چهار پارویی اسکال چهار نفره چهار یا هشت پارویی و اسکال 12 نفره 12 یا 24 پارویی و اسکال 18 نفره هیجده یا سی شش پارویی است و مسابقات روئینگ برای مردان و زنان در پیست و در مسافتهای هزار و 2هزار متر به بالا برگزاری می‌‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرائت ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار