سرپرست کمیته رفتینگ قایقرانی گفت: فدراسیون برای این رشته بودجه‌ای توافق نکرده و به دنبال یک حامی مالی خوب برای اجرای اردوها هستیم.

پیام اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر با شروع فصل زمستان برگزاری اردو کمی مشکل است و هیچ تورنمنتی (مسابقه‌ای) نیست.

وی افزود: فقط اردویی کنار رودخانه اروند جهت حفظ آمادگی ورزشکاران خواهیم داشت.

سرپرست کمیته رفتینگ قایقرانی در ادامه بیان داشت: فدراسیون در خصوص این رشته بودجه ای توافق نکرده درنتیجه ما باید دارای یک حامی خوب مالی برای ادامه کار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران مقداری از هزینه‌ها را خودشان پرداخت کردند ولی از نظر منطقی توجیه پذیر نیست و در نتیجه فعلا برای آمادگی فیزیکی ورزشکاران گاهی اردوی آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

اصلانی در ادامه تصریح کرد: رشته رفتینگ، یک ورزش توریستی ورزشی است که بیشتر در فصل‌های گرم سال دارای رونق است و در فصول سرد جایی ندارد اما تمرینات ورزشکاران به صورت جزئی و برای آمادگی بیشتر انجام می شود.

گفتنی است، رفتینگ به عنوان یک رشته ورزشی از سال 1972 در مونیخ آلمان وارد بازی‌های المپیک شد و از ابتدای سال 1980 به عنوان شاخه‌ای از توریسم ماجراجویانه و طبیعت گردی در سراسر دنیا فراگیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار