نائب رئیس فدراسیون قایقرانی از شانس مدال جاور و مولایی در مسابقات آسیایی خبر داد.

ناصر طالبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی ایران با سه قایق 2 نفره سبک وزن 2 بانوان جفت پارو (LW2X)، یک‌نفره سبک وزن بانوان و یک نفره وزن آزاد شرکت کرده و درنهایت موفق به صعود مرحله به فینال A شدند.

نائب رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: نازنین مولایی با قایق یک نفره سبک وزن، مهسا جاور با قایق یکن نفره وزن آزاد و طاهره حضوری و نازنین مولایی در قایق 2 نفره سبک وزن 2 بانوان جفت پارو در این دوره از رقابت‌ها حضور یافتند.

وی در ادامه بیان داشت: تعداد قایق‌های شرکت کنند در مسابقات فوق که شامل: 2 نفره سبک وزن (7 قایق)، یک نفره وزن آزاد( 8 قایق) و یک نفره سبک وزن بانوان (8 قایق) بود.

طالبی در ادامه تصریح کرد: وضعیت نازنین ملایی با توجه به احتساب زمان‌های مقدماتی بهترین زمان را در 8 قایق داشته است و احتمال آن می‌رود که بتواند مدال خوش رنگی را از آن خود کند.

نائب رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه تاکید داشت: همچنین مهسا جاور نیز خوش درخشید در دور مقدماتی بعد از کشورهای کره و اندونزی نفر سوم شد و در نهایت به فینال A صعود کرد.

وی بیان کرد: با در نظر گرفتن زمانی که جاور به دست آورده است می‌توان خوش بین بود که احتمال به دست آوردن مدال برای او هم وجود دارد.

طالبی تصریح کرد: قایق دو نفره ایران بعد از اندونزی دوم شد و به فینال A صعود کرد همچنین کشورهای اندونزی، هنگ کنگ و هنگ کنگ 2 و تایلند در رقابت‌های قایق‌های دو نفره آسیا حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: 3 نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارند ون این مسابقات به میزبانی شهرماکاسا اندونزی انجام می‌شود و امیدواریم در روزهای آتی شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات از 7 تا 10 آذر ماه در شهر ماکاسا در کشور اندونزی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار