سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

10 درصد دستیاران کل کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می‌کنند

صدوقی گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای 24 رشته تخصصی و 25 رشته فوق تخصصی است که تقریبا 10 درصد دستیاران کل کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه  علوم 
پزشکی شهید بهشتی در مراسم تقدیر از دستیاران برتر تخصصی و فوق تخصصی بورد 93 و گروههای آموزشی برتر دانشگاه با بیان این که دستیاران با تلاش خود باعث مباهات دانشگاه شدند، گفت: تغییری که امسال در جذب هیات علمی رخ داده این است که گروههای آموزشی می‌توانند با توجه به توانمندی دستیارانی که تربیت می‌کنند و شناختی که از نحوه عملکرد آنان دارند، از بین 10 درصد اول رتبه‌های برتر بورد کشوری افراد مورد نظر خود را جذب کنند. 

وی افزود: امیدوارم این سیاست باعث ایجاد انگیزه قوی در دستیاران در حال تحصیل و افرادی که سالهای آخر تحصیلات خود را طی می‌کنند ایجاد شود و بتوانند افتخاراتی را برای خود و دانشگاه کسب کنند. 

دکتر صدوقی ادامه داد: دانشگاه در حال حاضر دارای 24 رشته تخصصی و 25 رشته فوق تخصصی است که تقریبا 10 درصد دستیاران کل کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به پراکندگی برخی از گروه‌ها و بخشهای آموزشی یکی از برنامه‌های آتی دانشگاه را بحث تجمیع و هم افزایی رشته‌های پراکنده برشمرد و اظهار امیدواری کرد که گروهها و اعضای هیات علمی در این خصوص همکاری کرده و با ارائه راهکار در این زمینه موجبات ارتقای دانشگاه را در حوزه آموزش فراهم آورند. 

دکتر صدوقی در خاتمه با اشاره به کسب رتبه‌های برتر دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در 5 سال اخیر توسط دانشگاه گفت: در سالهای اخیر شاهد کسب رتبه‌های نسبتا خوبی در جراحی کلیه، جراحی اعصاب و سایر رشته‌ها بوده‌ایم که این امر نشان دهنده سطح علمی بالای دانشگاه است.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.