سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم تجلیل از خادمان و پیشکسوتان عرصه نشر؛

16 ناشر برجسته عرصه کتاب مورد تجلیل قرار می‌گیرند

تجلیل از 16 خادم عرصه نشر یکی از بخش‌های مراسم تجلیل از خادمان و پیشکسوتان عرصه نشر است.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری مراسم تجلیل از خادمان و پیشکسوتان عرصه نشر که امروز در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، "محسن بخشی" مدیر کتاب فروشی آگاه، سید "جلیل انبری" مدیر کتاب کودک، "نادر قدیانی" مدیر انتشارات قدیانی، "حسین غفاری" مدیر انتشارات حکمت و "علی گلی" مدیر انتشارات پخش کتاب گلی از برگزیدگان این مراسم بشمار می‌آیند.

گفتنی است که از برگزیدگان دیگر مراسم تجلیل از خادمان و پیشکسوتان صنعت نشر می توان به جعفر بدوستانی مدیر انتشارات و پخش کتاب آزاده، سید مهدی مولانا مدیر انتشارات دارالفکر، عبد الحمید اکبری مدیر کتابفروشی خانه کتاب،‌سید علی هاشمی مدیر پخش کتاب هاشمی، مهدی نصیرزاده مدیر انتشارات مودیز و عابس قدسی مدیر پخش کتاب آفتاب اشاره کرد.

لازم به ذکر است که محسن خوافی مدیر کتاب فروشی ترانه، محمد جنگ‌خواه مدیر کتابفروشی دریا، ایرج فلاح طریقی مدیر کتابفروشی فردوس، شادی پیروزی مدیر انتشارات فرهنگی ایلیا و حسین استاد مدیر کتابفروشی استاد، از برگزیدگان دیگر مراسم تجلیل از خادمان و پیشکسوتان صنعت نشر به حساب می‌اید.

خاطر نشان می‌شود که پیشکسوتان صنعت نشر نیز با عناوین سید مهدی علوی بهبهانی از بوشهر، امیر خضریان از همدان، حسین احمد زاده از خراسان رضوی و ایوب نظری گرکوهی و سید محمدکاظم حسینی از استان تهران نیز در مراسم تجلیل از خادمان و پیشکسوتان عرصه نشر به عنوان برگزیدگان این مراسم انتخاب شدند.

گفتنی است که ناشران برگزیده مراسم تجلیل از خادمان و پیشکسوتان عرصه نشر از تهران، قم ، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان و هرمزگان انتخاب شده‌اند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.