سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در واکنش به پیامک‌های تبلیغاتی درمانی:

برخی رسانه‌های وابسته به دولت دروغ تبلیغ می‌کنند

دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی گفت: متاسفانه گاهی برخی رسانه‌های جمعی دولتی هم این تبلیغات دروغ را به خاطر منافع مادی، ترویج می‌دهند و در این حوزه هم باید منفعت طلبی را کنار بگذارند و به سلامت مردم بیشتر توجه داشته باشند.

دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: علاوه بر سازمان نظام پزشکی، وزارت ارشاد، نقش مهمی در نظارت بر مطبوعات و رسانه‌ها دارد هر چند این نظارت قابل قبول نیست و روزانه شاهد تبلیغات کذب در حوزه درمان هستیم که با سلامت مردم سر و کار دارد و به سادگی نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. 

وزیر بهداشت در خصوص جریمه‌هایی که قانون برای متخلفین و ارائه دهندگان تبلیغات کذب، پیش بینی کرده، پیشنهاد کرد: شرکت‌هایی ایجاد شوند و مسئولیت اجرایی کردن جریمه‌هایی که دولت برای متخلفان پیش بینی کرده است را بر عهده بگیرند که این موجب بازدارندگی بیشتری می‌شود، ضمن اینکه تبلیغات دروغ رواج پیدا نخواهد کرد. 

دکتر هاشمی در ادامه گفت: متاسفانه گاهی برخی رسانه‌های جمعی دولتی هم این تبلیغات دروغ را به خاطر منافع مادی، ترویج می‌دهند و در این حوزه هم باید منفعت طلبی را کنار بگذارند و به سلامت مردم بیشتر توجه داشته باشند. 




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.