سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه‌های بازدید ۵ ساعته وزیر بهداشت از نمایشگاه مطبوعات

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا؛  بازدید دکتر هاشمی از نمایشگاه مطبوعات که به مدت ۵ ساعت ادامه داشت، با حاشیه‌هایی همراه بود. 

ازدحام جمعیت و درخواست گسترده خبرنگاران رسانه‌ها برای دعوت از وزیر بهداشت برای حضور در غرفه‌ها به قدری بود که امکان حضور دکتر هاشمی در غرفه‌ها طبق برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته، امکان‌پذیر نبود. 

دکتر هاشمی در طی ۵ ساعت بازدید خود از نمایشگاه مطبوعات از ۲۵ غرفه مختلف بازدید کرد و به پرسش‌های تک تک خبرنگاران درخصوص مسائل مختلف حوزه سلامت پاسخ داد. 

وزیر بهداشت علاوه بر پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران، در داخل غرفه‌ها به پرسش‌های دیگر خبرنگاران در راهروی اصلی نمایشگاه نیز پاسخ داد. 

وزیر بهداشت در بدو ورود به نمایشگاه، هدف از بازدید خود از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را قدردانی از رسانه‌ها به دلیل توجه آن‌ها به حوزه سلامت عنوان کرد.

دکتر هاشمی در بازدید از دانشکده خبر، مهم‌ترین رسالت این دانشکده را آموزش اخلاق مداری عنوان کرد. 

وزیر بهداشت که طی ۵ ساعت بازدید از غرفه‌های مختلف و پاسخگویی به خبرنگاران رسانه‌ها به شدت خسته شده بود، پس از دیداری کوتاه از غرفه روابط عمومی وزارت بهداشت که آن هم با پاسخ‌گویی به پرسش‌های خبرنگاران چند رسانه دیگر همراه بود، مجدداً با اصرار و دعوت پی‌گیرانه خبرنگاران به بازدید از چند غرفه دیگر رفت. 

در طول بازدید وزیر بهداشت از نمایشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی و مدیران این معاونت و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دکتر هاشمی را همراهی می‌کردند. 

وزیر بهداشت در بازدید از روزنامه همشهری مورد استقبال گرم و صمیمی دکتر یونس شکرخواه، پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران و متخصص دانش ارتباطات قرار گرفت. 

موج جمعیتی که دور وزیر بهداشت را برای حضور در غرفه‌ها احاطه کرده بود، موجب کنجکاوی و پرس و جوی بازدیدکنندگان نمایشگاه از هویت و نام مسئول بازدیدکننده که در میان جمعیت قابل شناسایی نبود، شده بود. 

بازدیدکنندگان و نیز مراجعه‌کنندگان به غرفه وزارت بهداشت ضمن ابراز احساسات از وزیر بهداشت به دلیل اجرای طرح تحول نظام سلامت تشکر و قدردانی می‌کردند. 

وزیر بهداشت در بازدید از یکی از غرفه‌ها که مربوط به نشریات سلامت بود، در پاسخ به پزشکی که در آن غرفه توضیجاتی را در مورد یک بیماری می‌داد، گفت: نمایشگاه مطبوعات محل تبلیغات خدمات پزشکی نیست. 

تعدادی از بازدید کنندگان نمایشگاه درخواستهای خود را در قالب نامه به وزیر بهداشت ارائه دادند که نکته حائز اهمیت در خصوص مشکلات مردمی، تغییر نوع درخواست‌ها از هزینه‌های درمانی به مسائل مربوط به حوزه آموزشی و نقل و انتقالات دانشجویی بود. 

وزیر بهداشت همچنین در مورد درخواست‌های مردمی مربوط به هزینه درمان بیماران صعب العلاج از حل این مشکلات طی هفته‌های آینده خبر داد. 

در بازدید وزیر بهداشت از روزنامه ایران، مسئولان این روزنامه از راه‌اندازی صفحه جدیدی به نام «سلامت» از هفته آینده خبر دادند. 

 وزیر بهداشت در مدت ۵ ساعت حضور خود در نمایشگاه به ترتیب از غرفه‌های نسیم آنلاین، روزنامه خراسان، جام جم، اطلاعات، همشهری، غرفه جماران وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، اصفهان امروز، خبرگزاری پانا، غرفه دانشکده خبر، خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان ایران، مهر، فارس، تسنیم و همچنین روزنامه جمهوری اسلامی، روزنامه جوان و راه مردم بازدید کرد. 

دکتر هاشمی در ادامه از غرفه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت و همچنین نشریات مختلف دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بازدید کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.