سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

آرمات: مقابل قدرت‌های لیگ شگفتی ساز می‌شویم

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم والیبال شهرداری ارومیه می‌رود.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در بازی نخست لیگ به دلیل فشار زیادی که به بازیکنان وارد کرده بودیم آن‌ها به خوبی ریکاوری نشده بودند و نتوانستند عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارند اما در فرصت 2روزه تا شروع بازی هفته دوم سعی کردیم با ریکاوری مناسب شرایط جسمی بازیکنان را به وضعیت ایده‌آل و مطلوب برسانیم تا مقابل ارومیه عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تصریح کرد: ما در مقابل تیم شهرداری ارومیه حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و از تمام توان خود برای رسیدن به برد مقابل یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ فصل جاری استفاده خواهیم کرد ما برای راهیابی به جمع هیئت تیم برتر لیگ از همین هفته‌های ابتدایی باید امتیازات خود را جمع آوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری ارومیه جزو تیم‌های قدرتمند فصل جاری است و برای رفتن به جمع چهار تیم برتر بسته شده است. ترکیب این تیم را بازیکنان ملی پوش و باتجربه تشکیل می‌دهند با وجود این مسائل ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و تمام سعی خود را بکار گرفته‌ایم که رتبه نوین کشاورز را در لیگ امسال تا حد مطلوب نسبت به فصل گذشته ارتقا دهیم و مقابل تیم‌های قدرتمند شگفتی ساز باشیم.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.