آرمات: تیم‌های جدید برای لیگ برتری شدن باید زحمت بکشند

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز گفت: تیم‌ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر باید زحمت بکشند و از دسته یک به این رده صعود کنند.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این که یک تیم به یک باره و ناگهانی برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کند، صحیح نیست تیمها برای راهیابی به این سطح مسابقات باید زحمت بکشند.

سرمربی تیم  والیبال نوین کشاورز تصریح کرد: به هیچ عنوان در حضور تیمهای جدید لیگ برتری فدارسیون را مقصر نمی‌دانم. در حالی که تیمهای صاحب نام و مطرحی چون کاله آمل، باریج اسانس کاشان و ... از حضور در لیگ برتر امسال کناره گیری می‌کنند مسئولان فدارسیون و سازمان لیگ مجبور به پذیرفتن و موافقت با  حضور تیمهای جایگزین هستند.

وی گفت: در حال حاضر مسئولان تیم فارس سرمایه‌گذاری خوبی را در والیبال انجام داده‌اند و حامی این تیم دوست دارد که در رده لیگ برتر تیمداری کند.
برای والیبال ایران به خاطر رشدی که کرده است هر چه تعداد تیمها بیشتر باشد بهتر است چون بازیکنان بیرون نمی‌مانند و تمامی آنها موفق به عقد قرارداد می‌شوند همه می‌دانیم که تنها راه امرار معاش این والیبالیست‌ها،‌ مسابقات لیگ است پس بهتر است در این سطح حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار