تیم والیبال نوین کشاورز از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در یک بازی 5 سته موفق به شکست تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس شدند.

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازی بسیار سخت بود و تیم المهدی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. اگر شاگردانم در اجرای تاکتیک‌ها کوچکترین کوتاهی را می‌کردند به طور قطع نتیجه را واگذار می‌کردیم.

وی تصریح کرد: ما این دیدار را روی تجربه بردیم و استفاده از ضعف‌های فنی حریف را در دستور کار خود قرار دادیم. شاگردانم چندان سرحال نبودند و به طور کلی از عملکردشان راضی نبودم و احساس می‌کنم به خاطر فشار زیادی که در روزهای پایانی تمرین به آنها وارد کرده بودم نتوانستند توانایی‌های خود را به خوبی نشان دهند.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور در مسابقات 4 جانبه سعی کردیم عملکرد بازیکنان را مورد آنالیز قرار دهیم و این بازی‌ها فشار زیادی به بازیکنانم وارد کرد و باعث شد بدن‌هایشان تا حدود زیادی افت کند و به طور قطع برای دیدارهای بعدی با ریکاوری خوبی که خواهیم داشت با شرایط بهتری مقابل حریفان صف‌آرایی خواهیم کرد.

آرمات گفت: تیم والیبال آلومینیوم المهدی در این بازی استثنایی ظاهر شد و اگر بازیکنان این تیم در مسابقات بعدی لیگ نیز به همین شکل کار را دنبال کنند به طور حتم جزو 8 تیم برتر لیگ خواهند بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار