سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه عکس "به یاد گذشته" در خانه هنرمندان افتتاح شد؛

حمید جبلی: حفظ عکس‌های پشت صحنه "خونه مادر بزرگه" به راحتی صورت نگرفته است

نمایشگاه عکس "حمید جبلی" از پشت صحنه "خونه مادر بزرگه" در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

حمید جبلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایشگاه عکسی که با عنوان "به یاد گذشته" در خانه هنرمندان برگزار کرده است، گفت: عکس‌های این نمایشگاه متعلق به 27 سال پیش و برای پشت صحنه "خونه مادر بزرگه" هست که به صورت نگاتیو گرفته شده و حفظ آنها تا به امروز به راحتی صورت نگرفته و به تلاش ابراهیم حسینی و به پیشنهاد مرضیه برومند در بخش جنبی جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه ابتدا در کاخ گلستان برگزار شد اما به دلیل آنکه در آنجا دیده نمی‌شد تصمیم گرفتیم آن را در خانه هنرمندان که پاتوق اهالی هنر و کودکان دیروز و جوانان امروز است، برگزار کنیم.

جبلی افزود: در "خونه مادر بزرگه" چون عروسک‌ها در دست‌ها می‌چرخید من شخصیت مشخصی نداشتم اما بیشتر عروسک مخمل را به همراه ایرج طهماسب هدایت می‌کردم.

گفتنی است؛ نمایشگاه عکس‌های حمید جبلی با عنوان "به یاد گذشته" با عکس‌هایی از پشت صحنه "خونه مادر بزرگه" با حضور وی امروز در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد، البته این نمایشگاه پیش از این در حاشیه پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران_ مبارک برگزار شده بود.

 
انتهای پیام/ رس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
الهه
۲۰:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
درود بر حمید جبلی هنرمند بزرگ و ماندگار ایرانی....