سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

گرامیداشت هفته ملی کودک در دبستان‏‌های استان چهارمحال و بختیاری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از گرامیداشت هفته ملی کودک در دبستان‎های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛فرج اله اعرابی گفت: از 14 مهر تا 20 مهر به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است که به منظور نکوداشت این مناسبت و بزرگداشت روز جهانی کودک با همکاری آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دیگر برنامه های مختلفی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.


وی، با اشاره به اینکه شعار هفته ملی کودک، امسال "سلام! من کودکم" است، تصریح کرد: حمایت معنوی از کودکان، تقویت حس امید به آینده و تلاش برای تحقق رویاهای زیبا، انسانی، خداپسندانه و ارائه آموزش های مفید، کمک به شکوفایی خلاقیت های کودکان و نوجوانان از اهداف بزرگداشت این هفته به شمار می رود.


اعرابی، با اشاره به اینکه در 600 مرکز پیش دبستانی آموزش و پرورش جشنواره بادکنک ها برپا می شود، اظهار داشت: در 971 دبستان استان چهارمحال و بختیاری نیز برنامه جشن روز جهانی کودک به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد. 


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، پرداختن به موضوع، در برنامه مراسم آغازین کلیه مدارس ابتدایی، طراحی برنامه های شاد و جذاب برای کودکان، پیش بینی بر نامه بازدید از پارک ها و فضاهای سبز، طراحی مسابقات نقاشی، ورزشی، دعوت از اولیا و خانواده ها برای حضور در این جشن ها، طراحی مسابقات انشانویسی، نکته نویسی با موضوع روز جهانی کودک، هفته ملی کودک را از برنامه های پیشنهادی آموزش و پرورش به دبستان های این استان عنوان کرد. 


اعرابی گفت: در سال تحصیلی جدید 90 هزار دانش آموز در دبستان های استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.