فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: تا دقایق دیگر رزمایش نیروهای انتظامی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،نورعلی یاری، اظهار کرد: این رزمایش با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و فرماندهان گردان‌های قدر دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های در دست اجرا به مناسبت هفته نیروی انتظامی دراین استان افزود: بازدید دانش‌آموزان از کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیش‌های 110 در شهرستان‌های 9گانه این استان، نشست و تعامل بیشتر با دستگاه قضایی، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران بازنشسته و فرزندان معلول کارکنان در سطح این استان و نشست با نخبگان دانشگاهی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته نیروی انتظامی این استان است.

یاری بیان داشت: بسط و گسترش اتاق فکر و غباررویی گلزار شهدای مظلوم دوران دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش تصادفات منجر به مرگ و سرقت‌ها در این استان اظهار کرد: با شعار محوری که فرمانده ناجا اعلام کردند «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» ما بر اساس تأسی از این شعار باید ماموریت‌هایمان را در سطح حوزه‌های این استان به نحو احسن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: هر روز از هفته نیروی انتظامی با یک عنوان نامگذاری شده و برنامه‌های خاصی نیز در طول این یک هفته در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

یاری تاکید کرد: در سال جاری 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان اجرا می‌شود که امیدوارم رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، رزمایش ، دفاع ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.