سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ "نامی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

استراتژی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر فرهنگ عاشورا

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ملت ایران توانست با دست خالی در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح بعثی و استکبار غرب و شرق بایستد و استراتژی جمهوری اسلامی استراتژی عاشوراست.

امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" جانشین حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حاشیه گردهمایی سراسری فرماندهان دفاع مقدس که در برج میلاد برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اهمیت گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از مرتفع‌ترین نکات تاریخی ملت ایران است که امام(ره) آن را تکرار عاشورا و رهبری آن‌ را ادامه حرکت امام حسین(ع) دانستند.   
 
وی افزود: امروزه می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی در ملت‌های اسلامی نهادینه شده است.   
 
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با تأکید بر اهمیت فرهنگ شهادت تصریح کرد: امروزه فرهنگ شهادت را در سوریه، غزه، لبنان، عراق، یمن و بحرین می‌بینیم و این فرهنگ روز به روز توسعه پیدا می‌کند و هر ملتی که از این فرهنگ استفاده کند پیروز می‌شود.   
 
وی در پاسخ به سؤال دیگر باشگاه خبرنگاران در خصوص ساز و کار الگوبرداری سایر کشور‌ها از ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: روش انقلاب اسلامی توانست پیروزی جمهوری اسلامی ایران را با دست خالی در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و استکبار غرب و شرق فراهم کند و استراتژی جمهوری اسلامی، استراتژی عاشورا است و هر ملتی که از این فرهنگ استفاده کند پیروز می‌شود.   
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.