سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جریمه صادقیان خیلی سنگین است/ باشگاه پرسپولیس 50 میلیون صادقیان را جریمه کرد

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: جریمه‌ای که برای صادقیان در نظر گرفته‌اند خیلی سنگین است زیرا پیام حتی به داور توهین هم نکرد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌زمانی که بازیکن را 3 ماه از فوتبال محروم می‌کنند یعنی محرومیت 12 هفته‌ای از بازیهای که دیگر هیچ چیز از آن باقی نمی‌ماند و از بین می‌رود.

وی افزود: ما در خواست دادیم یکبار دیگر رای را بررسی کنند چون حتی صادقیان به داور توهین هم نکرد و تنها او را هل داد و این جریمه واقعا برای کار او سنگین بود.

پنجعلی ادامه داد: خود پیام از کاری که کرد پشیمان بود و مطمئن هستیم که دیگر این کار را تکرار نخواهد کرد. همچنین خود باشگاه برای او جریمه 50 میلیونی هم در نظر گرفته‌ است.

وی بیان کرد:‌ ما نباید طوری بازیکن را تنبیه کنیم که چیزی از او باقی نماند بلکه باید به فکر آینده وی باشیم تا با جریمه‌ای که می‌شود نابود نشود.

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: با محرومیت صادقیان تیم دچار چالش شده و به آن ضربه وارد شد، اما تمرینات‌مان در حال برگزاری است و تمرینات را بر اساس وضعیت تیم برگزار کردیم و بازیکنان نیز تصمیم گرفتند که با هم متحد شوند و مشکلات را از بین ببرند تا در مقابل تیم ذوب آهن بازی خوبی به نمایش گذارند.

وی در رابطه با وضعیت ماهینی بازیکن این تیم گفت: فعلا مشکل این بازیکن در حال بررسی است و وضعیتش مشخص نیست.

پنجعلی اضافه کرد: پولادی هم قرار است به تیم اضافه شود و سر تمرینات حضور پیدا کند، به گفته خود ماهینی قرار است که بر سر تمرینات بیاید.

وی در رابطه با جلسه دیروز هیات مدیره پرسپولیس گفت:‌جلسه خوبی بود و یک آیین‌نامه تنظیم کردیم که بر اساس آن، بازیکنانی که بخاطر اعتراض در زمین اخطار می‌گیرند، جریمه می‌شوند و به هیچ وجه قبول نخواهیم کرد که بازیکن بر اثر اعتراض بخواهد به تیم لطمه وارد کند.

پنجعلی در پایان خاطر نشان کرد:‌مدافع کاستاریکایی به احتمال خیلی زیاد به پرسپولیس می‌آید اما در رابطه با کاپیتان جوانان آرسنال اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جریمه ، داور ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
رامین
۲۰:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
جلوی این نوع بازیکنهای بی ادب رو بگیرید ، بد آموزی داره .
حالا 50 میلیون واسه کسی که 2 میلیارد از بیت المال میگیره پولی !!
باید نقره داغ بشه
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
حقشه
یاد میگیره چطور رفتار کنه
رنجبر
۱۸:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
جناب پنجعلی .شما مربی این جوانان هستید .باید بدانید کهخودویدن ویا خوب توپزدن واصولا خوب فوتبال کردن هدف نهایی نیست .خوب تربیت شدن والگوواقع شدن ورشد منشهای انسانی وجوانمردی اصل است .وگرنه یک سارق در تعقیب وگریز فن هایی بکار میبرد که .اصولا کسانی به مقام شامخ قهرمانی میرسند که از منیت ها رها باشند .اول الماس بیاب انوقت انرا صیغل بده .اگر برای تراشدادن شیشه دهها میلیون هزینه کنی .ارزش شیشه را دارد وجواهر نمیشود .اخلاق ومنش جوانمردی وافتادگی اصل است .افتادگی اموز اگر طالب فیضی .هرگز نخورد اب زمینی که بلند است .غرور ورزشی عالی .غرور سرکشی هرگز