پنجعلی‌: بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود/تا آخرین لحظه منتظر جلال حسینی بودیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملکرد تیم در فصل نقل وانتقالات راضی هستیم و به جز سید جلال حسینی دیگر بازیکنانی را که می‌خواستیم درتیم نگه داشتیم.

 محمد پنجعلی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سید جلال حسینی بازیکنی بود که تا آخرین   روز نقل و انتقالات منتظرش بودیم تا اینکه وی با الریان قطر قرارداد  بست و رسما از تیم جدا شد.
 
 وی در خصوص وضعیت پولادی تصریح کرد: مهرداد پولادی با ما صحبت کرده که اگر به تیم های اروپایی نرود در پرسپولیس می‌ماند و به تیم  دیگری در ایران نمی‌رود.
 
 سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص جذب یک بازیکن کاستاریکایی‌ برای جبران نبود سید جلال حسینی عنوان کرد ما بازیکنان برای جایگزینی حسینی داریم اما چون تیم برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود رایزنی‌هایی با این بازیکن شده است اما هنوز چیزی مشخص نیست.
 
پنجعلی‌ در خصوص محل بازی های  پرسپولیس  در لیگ چهاردهم اظهار داشت: این خبر که بازی های پرسپولیس  در ورزشگاه های دیگر چون شیرودی‌وتختی‌ برگزار می شود و صحت ندارد و بازی های ما در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و وزارت ورزش باید به ما کمک کنند تا بتوانیم در آزادی بازی کنیم.
 
 وی در پایان در خصوص شفاف سازی مبلغ قرار داد بازیکنان خاطر نشان کرد: اگر به صورت قانونی و قطعی اعلام شود که تیم ما موظف به اعلام مبلغ قرارداد هستند تیم ما هم به صورت شفاف قرار داد ها را اعلام می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، قرارداد ، بسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار