سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی حسینی گفت: من هنوز به باشگاه نرفتم که صحت و سقم این موضوع را اطلاع داشته باشم اما به نظر می رسد این موضوع درست باشد.

محمد پنجعلی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: ما با جدایی سید جلال حسینی به مدافع نیاز داریم بر این اساس مسئولان باشگاه  با اومانا‌ مدافع ملی پوش کاستاریکا مذاکراتی انجام دادند تا پس از توافقات نهایی با این مدافع قرار داد ببندند.
 
پنجعلی‌ در ادامه بیان کرد: علاوه بر این مدافع کاستاریکایی،چند بازیکن خارجی از کشورهای آفریقا، آمریکای جنوبی و لایتن هم به ما پیشنهاد شده است.
 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به طور حتم ما یک مدافع جذب می کنیم چرا که بازی های سخت آسیایی را پیش رو داریم  و اگر بازیکنی در این بازی ها آسیب ببیند ما دچار مشکل می شویم.
 
وی عنوان کرد: به هر حال ما قصد داریم یک مدافع خارجی جذب کنیم براین اساس تا 4 مرداد ماه فرصت این کار را داریم .
 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد نامناسب این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: به هر حال مبلغ قرار داد چند بازیکن بالا بود و دست ما نبود تا آنها را حفظ می کردیم، همچنین با هر کدام از بازیکنان خواستیم صحبت کنیم آنها به باشگاه نیامدند، پولادی هم تا الان در باشگاه حاضر نشده و بیان کرده که در حال بررسی پیشنهادات خارجی‌اش است.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: ما بازیکنان خوبی جذب کردیم و به طور حتم بازدهی این بازیکنان را در لیگ چهاردهم می بینید.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکرات ، ملی ، پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۳۰ تير ۱۳۹۳
مذاکراتی با مدافع ملی پوش کاستاریکایی داشتیم

اون بیچاره رو میارین ایران که چی ولش کنید اگه بیاد ایران فوتبال کردن از یادش میره.و این یعنی خدا حافظی با فوتبال.
آخرین اخبار