پنجعلی:

پرسپولیس برای حضور قدرتمند در سه جام آماده می‌شود/مذاکره با تیموریان شایعه‌ است

سرپرست پرسپولیس گفت: بازیکنانی را که احتیاج داشتیم به خدمت گرفته و بازیکنان مورد نیاز فصل قبل را هم حفظ کرده‌ایم تا بتوانیم حضوری قدرتمند در سه جام داشته باشیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت و یارگیری پرسپولیس بیان کرد: مهاجم‌هایی که به خدمت گرفتیم رضا نوروزی، دغاغله و طارمی هستند و هادی نوروزی نیز از نفت به پرسپولیس بازگشت.

سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: صحبت‌هایی که در مورد به خدمت گرفتن آندرانیک تیموریان می‌شود شایعه‌ای بیش نیست و در مورد بازیکنان دیگری که لیگ پیش در پرسپولیس بازی می‌کردند سید صالحی، حاتمی، جدا شده‌اند و دیگر بازیکنان مانند سیدجلال حسینی، پولادی، نیلسون، نوری، علی عسگر، صحبت شده و تمدید کرده‌اند و با تیم تمرین می‌کنند و مکانی هم به جمع دروازه بانان پرسپولیس اضافه شد.

پنجعلی در مورد کریم باقری گفت: به بازگشت کریم باقری خوش بین هستیم و امیدواریم به خانه خود بازگردد.

وی در مورد حمید استیلی بیان کرد: کار استیلی با پرسپولیس تمام شد وی تصمیم درستی بابت جدایی از پرسپولیس گرفت. تخصص استیلی در مورد مسائل فنی است و در این کار می‌تواند موفق‌تر باشد.

سرپرست پرسپولیس در خاتمه این بحث اظهار داشت: تمام مشکلاتی که پیش روی پرسپولیس است مربوط می‌شود به لیگ سال پیش و رحیمی سعی خود را به کار بسته تا مشکلات ماشین‌های بی ‌سند، چک‌ها و بدهی‌ها را حل کند تا بتواند در 3 جام پیش رو حضوری قدرتمند داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار