سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تماسی که با بازیکن کاستاریکایی داشتیم قرار بود دوشنبه هفته پیش به ایران بیاید که هنوز منتظر آمدن این بازیکن هستیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درمورد دفاع تیم ملی کاستاریکا افزود: چند روزی می‌شود که منتظر آمدن اومانا هستیم.

پنجعلی در مورد ماهینی نیز افزود: این بازیکن سرباز است و در حال بررسی کار وی هستیم.

سرپرست سرخپوشان در مورد اعتراضات دایی در بازی شروع فصل بیان کرد: چند سوت اشتباه احمدصالح موجب شد دایی عصبانی شود و اعتراضاتی به داوری بکند چه می‌توان گفت این اشتباهات داوری تا پایان لیگ ادامه دارد.

پنجعلی در مورد رونمایی از پیراهن پرسپولیس نیز تصریح کرد: برنامه را خود باشگاه برگزار کرد و من اطلاعی از جریانات این برنامه ندارم و علت نیامدن رحیمی به این مراسم این بود که وی به دنبال حل و فصل مسائل مالی بازیکنان تیم بودند.

محمد پنجعلی در مورد بلیت‌فروشی سیستماتیک گفت: قبل از سیستماتیک شدن بلیت فروشی بازی‌ها باید رسانه‌ای شود و اطلاع‌رسانی دقیقی انجام بگیرد این کار موجب می‌شود که هم باشگاه‌ها به مشکل برنخورند و هم تماشاچیان از صبح زود تا زمان بازی در صف بلیت نایستند.

در پایان پنجعلی در مورد پیوستن مسعود شجاعی به پرسپولیس گفت: این موضوع را خبرنگار دیگری هم پرسید اما در باشگاه در مورد پیوستن شجاعی به پرسپولیس چیزی نشنیده‌ام و پیوستن مسعود به پرسپولیس شایع است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پنجعلی ، اومانا ، دوشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار