سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

مردم نگران نباشند؛ دولت بر اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان نظارت دقیق دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:دولت مانند هرسال نظارت جدی بر بازار، انبار کالا، چگونگی عرضه آن دارد و قیمت گذاری را مدیریت و کنترل می‌کند، بنابراین مردم نباید نگران این مسئله باشند.

"ایرج ندیمی" نماینده گیلان، لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره نظارت بر قیمت اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه‌های خاصی از سال از جمله ماه‌های عبادی یا ملی مانند رمضان، محرم و نوروز در این راستا تمهیداتی از سوی حکومت اندیشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه این تمهیدات با هدف آسایش مردم صورت می‌گیرد، گفت: مردم از این فرصت به وجود آمده با خیال راحت استفاده می‌کنند تا مشکلات مالی و اقتصادی نقش منفی را در رابطه با انجام فعالیت از جمله مسافرت، روزه گرفتن و عزاداری ایجاد نکند.

ندیمی افزود: دولت با عرضه سبد کالا از جمله برنج، روغن، شکر و امثال آن کمک فزاینده‌ای به مردم می‌کند تا آرامشی را برای آنان فراهم سازد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تأکید کرد: دولت مانند هرسال نظارت جدی بر بازار، انبار کالا، چگونگی عرضه آن دارد و  قیمت گذاری را مدیریت و کنترل می‌کند، بنابراین مردم نباید نگران این مسئله باشند.

این نماینده مجلس، اظهار داشت: بنده در تماس‌هایی که با دولتی‌ها و مراکز تولیدی داشتم، دوستان وعده داده بودند که در چنین ماه‌هایی به دغدغه مردم توجه ویژه‌ای دارند، بنابراین این امر باعث می‌شود که ما با گرانی روبه رو نشویم. 

عضو کیمسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه اقلامی مانند لبنیات در ماه رمضان افزایش قیمت ندارد، خاطرنشان کرد: دولت با پایش و کنترل کردن قیمت‌ها سعی در ارائه خدمات بهتر به مردم دارد و امیدواریم در آینده نتیجه قطعی داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.