سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمصری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فروش" نفت خام" و فرآورده های آن تنها مختص خارجی ها نیست

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: محدودیتی برای فروش نفت خام و فراورده‌های آن نیست کسانی که در داخل کشور دارای شرایط خرید نفت خام و فرآورده ها هستند، می توانند درخواست های خود را به امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران ارایه کنند.

سید محسن قمصری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرایط فروش نفت اظهار داشت: یکی از شرایط فروش نفت خام و فرآورده های نفتی را توان عملیاتی اجرایی شرکت های متقاضی دانست و از طرفی متقاضیان نیز باید امکان پرداخت در قبال فروش نفت را داشته باشند.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران  با تاکید بر اینکه برای فروش نفت خام و فرآورده های آن هیچ نوع محدودیت وجود ندارد، تصریح کرد:  کسانی که در داخل کشور دارای شرایط خرید نفت خام و فرآورده ها هستند، می توانند درخواست های خود را به امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران ارایه دهند.

قمصری افزود: هم اکنون بخشی از فروش نفت خام و فرآورده به صورت ریالی (در سطح محدود) در حال انجام است.

وی از کسانی که شرایط خرید نفت خام و فرآورده های آن را دارند، خواست به طور مستقیم با امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران وارد مذاکره شوند.

** فروش نفت در بورس انرژی و خریدارن واقعی

قمصری، فروش نفت خام در بازار بورس انرژی ایران را یکی از برنامه های این مدیریت در راستای سیاست فروش نفت خام و فرآورده ها به خریداران واقعی عنوان و تصریح کرد: هم اکنون میزان عرضه نفت خام و فرآرده های آن در بازار بورس انرژی ایران به صورت محدود در حال انجام است که با فراهم شدن زیر ساخت های لازم، میزان عرضه افزایش خواهد یافت و مصرف کننده اصلی می تواند نیازهای خود را در مدت زمان کوتاهی از این طریق تامین کند و هدف از فروش نفت در بورس انرژی کشور، ایجاد ارتباط مستقیم با متقاضیان واقعی نفت خام و فرآورده است.

وی با تاکید براینکه ایران توان افزایش تولید و صادرات نفت را دارد افزود: به دلیل شرایط تحریم جهانی ایران تولید خود را حفظ کرده است و این افزایش بستگی به شرایط تحریمی دارد.
 
قمصری از آمادگی ایران برای افزایش سریع تولید نفت خام پس از لغو تحریم‌ها خبر داد و اعلام کرد: ایران می تواند  پس از لغو تحریم‌ها صادرات نفت خام خود را افزایش دهد.

انتهای پیام /
 

برچسب ها: نفت ، فروش ، درخواست ، خارجی ، بورس ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.