سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش امدادی مراسم ارتحال امام خمینی(ره)/ استقرار 100پایگاه امدادی در طول مسیر زائران

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: به منظور ارائه خدمات فوری و بیشتر،‌ پایگاه‌های امدادی در طول مسیر حرکتی زائران و به ویژه اطراف حرم امام راحل نیروهای امدادی مستقر خواهند شد.

پیرحسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به خیل عظیم شیفتگان به سمت حرم مطهر امام در روز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: نیروهای امدادی از استان‌های معین تهران چون قم، سمنان، مازندران، اصفهان،‌ مرکزی، قزوین و البرز برای ارائه خدمات به زائران امام خمینی(ره) به تهران اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به پوشش امدادی کاروان‌ها و دسته‌های عزاداری گفت: علاوه بر پوشش امدادی مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در سراسر کشور، 100هیئت ثابت و سیار در مسیر منتهی به تهران با پشتیبانی استان‌های همجوار تهران مستقر می‌شوند.

کولیوند با اشاره به استقرار دو گروه واکنش سریع تصریح کرد: در روز ارتحال امام (ره) اتاق مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات(ای او سی) مستقر هستند و دو فروند بالگرد امدادی در مرکز امداد و نجات هوایی سازمان استقرار دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه با اشاره به استقرار نیروهای امدادرسانی در فاصله 5تا10کیلومتری مسیرهای پرتردد زائران افزود: نیروهای امدادی این روز، در 14گروه ارتباطات رادیویی به همراه 30 خودروی رادیویی در طول مسیر زائران مستقر می‌شوند. همچنین چندین دستگاه موتور درمانگاهی در محل مسیر و به ویژه حرم امام مستقر هستند.

کولیوند در پایان خاطرنشان کرد: زائران و کاروان‌های زیارتی در صورت هر گونه مشکل و یا حوادثی با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پوشش ، امدادی ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.