رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: پرونده امداد رسانی هلال احمر در اردیبهشت ماه، با دو هزار و 9 عملیات بسته شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  پیرحسین کولیوند با اشاره به پوشش این تعداد عملیات موفقیت آمیز در اردیبهشت ماه افزود: در این مدت یکهزار و 547 عملیات جاده ای و 118 عملیات کوهستان از سوی امدادگران با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در حوادث بوقوع پیوسته در ماه گذشته، بیش از 29 هزار نفر دچار حادثه دیدگی شده و 26 هزار و 432 نفر از آنها از خدمات امدادی بهره مند شدند.

کولیوند به نجات سه هزار و 183 نفر در این مدت اشاره و خاطر نشان کرد: یکهزار و 847 نفر از مصدومان بعد از اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند و سه هزار و 92 نفر نیز در محل تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به انجام 363 عملیات رهاسازی در یک ماه گذشته گفت: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر نیز در این مدت، 114 ساعت پرواز امدادی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و 24 مصدوم را توسط بالگرد به مراکز درمانی منتقل کردند.

* اصفهان رکورددار بیشترین عملیات جاده ای

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: استان اصفهان با پوشش 223 حادثه، رکورددار بیشترین عملیات جاده ای در این مدت بود و استان های مازندران و تهران با پوشش 125 و 109 عملیات به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

کولیوند افزود: در پوشش عملیات های کوهستان، استان اصفهان با 19 مورد، استان تهران با 14 مورد و استان البرز با 10 مورد، بیشترین عملیات های کوهستان را پشت سر گذاشتند.

برچسب ها: عملیات ، اردیبهشت ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار