سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدي:

امروز كارگري خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است/ كارگر ايراني يك بسيجي خط شكن ميدان نبرد است

با پرهیز از اسراف و اصلاح الگوی مصرف، با ارتقای کیفیت تولید و پایبندی به مصرف کالای داخلی، با کار کردن و پرهیز از تن‌آسایی و با ارج گذاشتن به مقام رفیع کارگران، در این جهاد بزرگ سهیم و دشمن را در جنگ تحمیلی اقتصادی شکست دهیم، که این شدنی است.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت هفته كارگر پيامي صادر كردند كه در همايش "بزرگداشت روز بسيج كارگري و تجليل از ۱۴هزار شهيد والا مقام قشر كارگر" قرائت شد.


متن اين پيام به شرح ذيل است:

كارگري ارزش الهي است كه انبياء و اولياء بزرگ خدا به آن مباهات كرده اند و امام راحل بزرگوارمان فرمودند خدا مبدأ كار و كارگري است و اميرالمومنين (عليه السلام) خودش يك كارگر بوده است.

اهميت كار و كارگري را نه تنها از اين بيانات پيشوايان دين مي توان دريافت، بلكه همگان مي دانند كه رشد و پويايي هر جامعه و پيشرفت و تعالي، مرهون ارج گذاشتن به اين ارزش والاست و كم توجهي به اين ارزش، عقب گرد و شكست را به دنبال دارد.

هر ملتي كه بخواهد سرافراز و عزتمند زندگي كند و شرافت و كرامت خود را پاس بدارد، بايد از تنبلي و وادادگي بپرهيزد و كار و تلاش خستگي ناپذير را سرلوحه كار ارزش هاي اجتماعي خود قرار دهد و در اين روزگاران كه دشمن شكست خورده در ميدان نبرد نظامي و ناكام در مبارزه سياسي و موازنه امنيتي، جنگ اقتصادي را به ملت ما تحميل كرده است، اهميت كار و كارگري مضاعف گرديده است.

چرا كه كار و تلاش نه تنها چون هميشه ابزاري براي تامين معاش و پيش برد امور زندگي است بلكه امروز كارگري خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است و هر كارگر ايراني يك بسيجي خط شكن ميدان نبرد است.

اينك كه دشمن كافر و جنايتكار ملت قهرمان ايران با هزار وسيله چون ترويج مواد مخدر و فساد اخلاقي با شبكه هاي فاسد ماهواره اي و اينترنتي و با لطايف الحيل مصرف زدگي و سبك زندگي غربي، مصرف كالاي خارجي و بي اعتنايي به توليد داخل، راحت طلبي و بي انگيزگي و تنبلي را در ميان ما رواج دهد؛ پدر دلسوز امت اسلام امام خامنه اي عزيز، ما را به تلاش و كار خستگي نا پذير با عزم ملي و مديريت جهادي در عرصه اقتصاد و فرهنگ فرا مي خواند. پس بايد دست به دست هم دهيم با پرهيز از اسراف و اصلاح الگوي مصرف، با ارتقاء كيفيت توليد و پايبندي به مصرف كالاي داخلي با كار كردن و پرهيز از تن آسايي و با ارج گذاشتن به مقام رفيع كارگران و احترام به شخصيت ارزشمند آنان، در اين جهاد بزرگ سهيم باشيم و دشمن را در جنگ تحميلي اقتصادي همچون جنگ تحميلي 8 ساله شكست دهيم، كه اين شدني است.

جا دارد مجموعه نوراني بسيج كارگري كه مفتخر به پرچمداري كارگر مخلص شهيد سردار عبدالحسين برونسي و هزاران شهيد كارگري و پايگاه ها و دفاتر خود را مركز سامان دهي نيروهاي پر تلاش و متعهد كارخانه ها و مراكز صنعتي كشور قرا دهد و با پيشتازي در ارتقاء بهره وري و تحكيم روابط اسلامي وانقلابي، مبتني بر روابط كارگران و مديران، توليد ملي را تعالي بخشند و يكبار ديگر نشان دهند كه چون ياران شهيدشان با پيروي محض از ولايت، دشمنان پليد به سركردگي امريكا و صهيونيسم بين الملل را خوار و ذليل و ملت بي نظير ايران را سربلند تر از هميشه خواهد ساخت.

با افتخار و از سوي تمامي اقشار بسيج، نهم ارديبهشت ماه روز بسيج كارگري را به تمامي كارگران غيرتمند كشور و خانواده هاي مكرم آنان تبريك عرض مي نمايم و با گرامي داشت ياد كارگران شهيد محمود باغياني، عليرضا باغياني و محمد حسين باغياني، توفيق همه كارگران بسيجي را در تحقق اقتصاد مقاومتي از خداوند متعال خواهانم.

والســلام عليكــم و رحمـت الله
خادم بسيجيان، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي
برچسب ها: کارگری ، خط ، مقدم ، جهاد ، دشمن ، سردار ، نقدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.