سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نشان دهنده عشق مردم به ولایت و مقام معظم رهبری است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در حوزه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری با فرمایشاتی که بیان کردند مردم را به صحنه آورده و حضور مردم نشان دهنده عشقی است که به ولایت و مقام معظم رهبری دارند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال 92 گفت: حماسه سیاسی به حول قوه الهی در سال 92 هم در عرصه بین‌المللی و هم در عرصه داخلی تحقق پیدا کرده و ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بودیم.
 
وی ادامه داد: مردم حضور چشمگیر و فوق‌العاده‌ای در انتخابات داشتند در بعد خارجی نیز حضور مقتدرانه و دفاع از ارزش‌ها به ویژه مسئله هسته‌ای که ما توانستیم به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در حوزه حماسه اقتصادی امروز سیاست‌های کلانی در مورد اقتصاد مقاومتی تبیین کرده‌ایم و داشتن اراده برای تحقق این امر لازم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری با فرمایشاتی که بیان کردند مردم را به صحنه آورده و حضور مردم نشان دهنده عشقی است که به ولایت و مقام معظم رهبری دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.