امام جمعه دماوند گفت: حماسه سیاسی در انتخابات امسال با نمادی از حماسه اقتصادی در کاهش هزینه‏های تبلیغات انتخاباتی همراه شد،

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: وقتی به گفت ‏و گو ها، مناظره‏ ها و سفرهای تبلیغاتی نامزدها توجه می‏شود، شاهد آن هستیم که کم ‏ترین بد اخلاقی‏ های انتخاباتی نیز شکل نمی‏ گیرد و فعالیت ‏ها در فضایی سالم پیش می ‏رود.

وی ادامه داد: وقتی به رسانه ملی نگاه می ‏شود، می‏بینیم که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ابتکار و هنرمندی نه تنها در داخل کشور، بلکه در سراسر جهان مناسب‏ ترین شرایط را در راستای شناسایی و انتخاب اصلح ایجاد می ‏کند.

علاءالدینی اضافه کرد: 24 خرداد در حقیقت رفراندومی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که جوان و پیر و مرد و زن دوشادوش همدیگر، اعتماد و ارادت خود را به انقلاب و نظام اسلامی در 35 سال حاکمیت نشان دادند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: این اعتماد دال بر صداقت و کارآمدی نظام اسلامی است و باید از این حیث از آحاد ملت بزرگ ایران قدردانی شود.

وی ادامه داد: 24 خرداد در حقیقت رفراندومی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات و بررسی اثرات آن را مهم ‏ترین بحث روز جامعه ایرانی بوده است.

علاءالدینی افزود: خوشبختانه حماسه ‏ای که ولی امر مسلمین جهان مدّنظرشان بود، با وجود همه زمینه‏‌ چینی‏‌ ها و شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد کرده بودند تا برگزاری انتخابات در ایران محقق نشود، رقم خورد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: انتخابات این دوره ریاست جمهوری ویژگی‏ های قابل توجهی داشت؛ وقتی وزارت اطلاعات را بررسی می‏کنیم، می‏ گویند در زمان انتخابات امن ‏ترین و آرام‏ ترین شرایط را در کشور داشته‏ ایم و هنگامی که از نظرات نیروی انتظامی جویا می شویم، دست‏ اندرکاران این نهاد بیان می‏ کنند که کوچک ‏ترین ناامنی در این دوره در کشور رخ نداده است.

وی ادامه داد: وقتی که مسئولان از وزارت کشور مراتب را سئوال می ‏کنند، آنها مدعی می ‏شوند که در طول برگزاری انتخابات اعم از روزهای قبل از برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی و حین تبلیغات، زمان برگزاری انتخابات و بعد از آن، کوچک‏ ترین تخلف انتخاباتی قابل بررسی در کشور رخ نداده است.

علاءالدینی اضافه کرد: هنگامی که به شورای نگهبان قانون اساسی نگاه می‏ شود، شاهد هستیم که بلافاصله انتخابات ریاست جمهوری را تایید می‏ کنند و زمانی که به هزینه‏ های تبلیغات کاندیداها نگریسته می‏ شود، متوجه می‏ شویم که کم‏ ترین هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در دوره یازدهم انجام شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.