نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم پس از خلق حماسه سیاسی، برای خلق حماسه اقتصادی آماده اند.

حجت الاسلام محمدعلي نكونام افزود: همان گونه كه حماسه سياسي به دست مردم در بيست و چهارم تيرماه امسال خلق شد، حماسه اقتصادي نيز به دست مردم خلق مي شود.
وي تصريح كرد: مردم همواره به فرامين مقام معظم رهبري، جامعه عمل پوشانده اند و اكنون براي خلق حماسه اقتصادي به عنوان يك تكليف شرعي، بسيج مي شوند و اين حماسه را پديد مي آورند.
نكونام گفت: در دولت نهم و دهم كارهاي بزرگي در بخش هاي مختلف شده است، اما اين كارها بايد براي مردم ملموس و قابل تاثير باشد.
امام جمعه شهركرد يادآور شد: سلامت كار يكي از مهمترين مولفه هاي تحقق حماسه اقتصادي است و فرهنگ كار و تلاش در اين حماسه بايد در بالاترين سطح باشد.
وي، مساله توليد داخلي را در امر تحقق اين حماسه بي نظير دانست و گفت: بخش توليد بايد با افزايش كميت و كيفيت، در اين حماسه نقش آفريني كند و نبايد كالاي توليدي داراي عيب باشد، چرا كه در خلق حماسه اقتصادي خلل ايجاد مي كند.
امام جمعه شهركرد، از مسوولان این استان خواست تا كميته اي برای بررسي مسائل صنعتي و توليد تشكيل دهند و به رفع مشكلات پيش روي صنعت و بخش توليد توجه جدي شود.
استان چهارمحال و بختياري براي سرمايه گذاري بخش خصوصي آمادگي لازم را دارد و امنيت لازم براي سرمايه گذاري در اين استان فراهم است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.