سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحسن: داوری افتضاح بود/ هیچ کسی حق تذکر به داور را ندارد

در خصوص داوری دیدار تیمها متین ورامین و میزان خراسان حرف و حدیث‌های زیادی بود، به سراغ منوچهر پورحسن رفتیم این بار به عنوان یک داور بین‌المللی نه به عنوان رییس سازمان لیگ!

منوچهر پورحسن داور بین‌المللی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من به عنوان رییس سازمان لیگ در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور داشتم و از نزدیک بازی را تماشا کردم به نظرم داوری افتضاح بود.
 
وی گفت: قضاوت داور اول و دوم در دیدار تیمهای متین ورامین و میزان خراسان اصلا خوب نبود اما در عین حال هیچ نقشی در نتیجه بازی نداشت، به طور حتم کمیته داوران و فدراسیون در این خصوص تصمیماتی اتخاذ می‌کند.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچیک از افراد ناظر و یا "امیدوار حاتمی" رییس کمیته داوران که ازنزدیک شاهد برگزاری مسابقات بود به داور در خصوص اشتباهاتش تذکر ندادند؟ گفت: هیچ فردی طبق قانون حق دادن تذکر به داور را در طول بازی ندارد. ناظرین فقط باید برعملکرد داور نظارت کرده و گزارش آن را یادداشت کنند.

داور در طول بازی اختیار تام دارد که متاسفانه در دیدار شب گذشته شاهد کوتاهی‌های زیادی در این خصوص بودیم، به طور مثال دربخشی از بازی، بازیکنان تیم متین ورامین به سمت داور دوم حمله کردند، در این شرایط باید داور بازیکن خاطی را اخراج می‌کرد ولی سهل انگاری صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: پورحسن ، افتضاح ، داوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.