رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال: ما این مسابقات را برگزار می‌کنیم تا جایگاه نهایی تیم‌ها در جدول رده بندی لیگ برتر 92 مشخص شود هیچ اجباری برای حضور تیم‌ها در این پیکارها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از میان تیم‌های بازمانده از راهیابی به مرحله نهایی در حال حاضر برخی تیم‌ها از جمله باریج اسانس کاشان اعلام کرده‌اند که در این پیکارها شرکت نمی‌کنند.


رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تاکنون هیچ نامه رسمی و مکتوبی از سوی باشگاه باریج اسانس به سازمان لیگ فدراسیون مبنی بر عدم حضور آن‌ها در مسابقات پنجم تا هشتمی به دستمان نرسیده است.

وی تصریح کرد:‌ ما این مسابقات را برگزار می‌کنیم تا جایگاه نهایی تیم‌ها در جدول رده بندی لیگ برتر 92 مشخص شود هیچ اجباری برای حضور تیم‌ها در این پیکارها وجود ندارد.

پورحسن در پایان خاطرنشان کرد: پس از آن که دو بازی امروز برگزار شد و تکلیف چهار تیم بازمانده از مرحله نهایی به طور قطعی مشخص شد میان آنها قرعه‌کشی خواهیم کرد و مسابقات این مرحله به صورت تک بازی برگزار می‌شود میزبان مسابقه هم بر اساس قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: مکتوبی ، مسابقات ، دستمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار