برای نخستین مسابقات پلی اف لیگ برتر والیبال امسال با حضور هشت تیم برگزار شده و این مسئله به نوبه خود مزایا و معایبی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از مهمترین مزایای پلی اف هشت تیمی کاهش میزان حواشی و حساسیت مسابقات مرحله رفت و برگشت بود، به طوری که در دور مقدماتی لیگ امسال کمتر شاهد بروز جنجالهای سنوات قبل بودیم اما نکته مهم در نحوه برگزاری پلی اف هشت تیمی اتفاقاتی بود که در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم افتاد و آن هم ین بود که برخی تیمها وقتی خیالشان ازصعود راحت باشد بازی‌ها را دست کم گرفتند و به راحتی باختند.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ که پیش از این درتمامی مصاحبه‌های خود اذعان کرده بود که من در نوع و آئین نامه مسابقات هیچ نقشی ندارم در این خصوص اظهار داشت: وقتی برنامه مسابقات لیگ را تنظیم کرده و می‌نوشتیم پیش بینی می‌کردیم که در هفته‌های پایانی دور برگشت این اتفاقات بیافتد و تیمها خودشان تمایل به باخت داشته باشند اما نمی‌توان به هیچ عنوان جلوی این اتفاق را گرفت.

وی یاد آور شد: در بازیهای اجتماعی این طور نیست که ما بتوانیم به تیمها بگوییم از نیرو‌های نیمکت‌نشین خود استفاده نکند. به هیچ عنوان نمی‌توان جلوی این کار را گرفت.

وی درخصوص ادامه برگزاری پلی اف هشت تیمی در سالهای آینده گفت: هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است، ادامه پلی اف هشت تیمی در سنوات آینده منوط به موافقت تمامی اعضای شورای سازمان لیگ در جلسات سال آینده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مصاحبه ، سنوات ، اتفاقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار