سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین دیدار تدارکاتی در آستانه جام جهانی؛

بازیکنان تیم ملی از شکست مقابل گینه گفتند

بازیکنان تیم ملی فوتبال از نخستین دیدار تدارکاتی و شکست خود مقابل گینه گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  بازیکنان تیم ملی فوتبال از نخستین دیدار تدارکاتی و  شکست خود مقابل گینه گفتند.


مهاجم تیم ملی : اردوهای بیشتری برای کسب آمادگی می خواهیم

جواد نکونام گفت: بازی تدارکاتی خوبی بود، گرچه  نتیجه را  واگذار کردیم ولی  فرق فوتبال ما با سطح فوتبال دنیا مشخص شد. در جام جهانی کار سختی در پیش داریم.به خوبی می دانید ما  هیچ اردویی نداشتیم، گینه بازیکنان بزرگی دارد که در فرانسه، اسپانیا و ایرلند فوتبال بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از چهار ماه در کنار یکدیگر در قالب یک بازی دوستانه به میدان رفتیم.در واقع بازیکنان تیم ملی هر از چند گاهی در بازیهای ملی همدیگر را می بینند و آن هماهنگی را دیگر بازیکنان جهانی دارند ما نداریم و تا بخواهیم به آن سطح از هماهنگی برسیم مدت بیشتری طول می کشد.




وی در مورد بازی گفت:ما در کل بازی هماهنگی بدی نداشتیم،اما راضی کننده نبود. در نیمه دوم وضعیت بهتری داشتیم اما وقتی یک نیمه در فوتبال از دست می‌رود نمی‌توان کاری کرد.
 
کاپیتان تیم ملی در مورد حضور کم‌تعداد هواداران یادآور شد: لیگ برتر ما نیز همین شرایط را دارد و در این مدت وضعیت همیشه همینطور بوده است.


علیرضا جهانبخش:گینه، محک جدی‌ پیش از جام جهانی  بود


بازیکن تیم ملی ادامه داد: در نیمه اول به علت عدم هماهنگی نتوانستیم خوب ظاهر شویم اما نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم امیدوارم در ادامه هماهنگ شویم و بهتر عملکرد داشته باشیم. زمانی که 2 بر صفر عقب بودیم چند بازیکن به میدان آمدیم که نتیجه را برگردانیم ما هم تمام تلاش خود را انجام دادیم و امیدوارم کادر فنی از عملکرد ما راضی باشد. این اولین بازی جدی ما بود باید اردوها و بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم تا هماهنگ‌تر شویم تا با قدرت در مسابقات ظاهر شویم.

وی در مورد برگزاری اردوی آفریقای جنوبی  گفت: فکر می‌کنم فدراسیون تدابیری خواهد اندیشید تا همه بتوانند حاضر شوند و بتوانیم هماهنگی لازم را به دست آوریم. فکر نمی‌کنم اردو با برخی بازیکنان برگزار شود.لیگ ما اواسط ماه می میلادی به پایان می‌رسد و فکر می‌کنم تمامی لیگ‌ها هم تا آن زمان به پایان رسیده و قطعاً فدراسیون تدابیری می‌چیند که تمام بازیکنان در اردو حاضر شوند.



بیت آشور
: برد و باخت همیشه وجود دارد

بازیکن تیم ملی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در این بازی تمام تلاش خود را کردند و چندین موقعیت به وجود آوردیم که آنها تبدیل به گل نشدند اما در مجموع بازی خوبی بود و با تداوم اینگونه بازی‌ها تا جام جهانی می‌توانیم از هر لحاظ آماده باشیم.




بیت‌آشور افزود: اگر نکاتی که کادر فنی به ما می‌گوید گوش کنیم و در دیدارهای تدارکاتی تدابیر مربیان را به کار بگیریم قطعا می‌توانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.


قوچان نژاد: گینه از این اشتباهات ما استفاده کرد و دو گل زد


بازیکن تیم ملی گفت:در نیمه اول بازی خیلی سختی داشتیم و اشتباه‌های زیادی کردیم .  این بازی تجربه خوبی برای من و همه بازیکنان بود.
 
وی در مورد شکست مقابل گینه گفت: نتیجه بازی خیلی مهم نیست نوع بازی خیلی خوب است که ما در نیمه دوم روان‌تر بازی کردیم اما باید از ابتدای مسابقه همینگونه بازی کنیم. گینه خیلی بهتر از ما نبود. ما زیاد اشتباه می‌کردیم.



 
قوچان‌‌نژاد در مورد آمار خوب گل‌زنی‌اش در تیم ملی گفت: ان‌شاءلله همیشه بتوانم به تیم ملی کمک کنیم تا تیم ملی نتایج بهتری بگیرد.

 
دژاگه:روند آرامی داشتیم و با پاس‌های اشتباه توپ را به راحتی در اختیار گینه قرار دادیم


 بازیکن تیم ملی در ادامه گفت:اگر همانطور که در نیمه دوم بازی کردیم در نیمه اول عمل می‌کردیم گینه نمی‌توانست به راحتی پیروز شود. گینه تیم بسیار خوبی است یکی دو بازیکن این تیم را می‌شناختم یک بازیکن این تیم در آث‌میلان بازی می‌کرد و از کاپیتان آنها شناخت دارم. گینه نشان داد تیم قدرتمندی است. هیچ مسابقه‌ای آسان نیست.  نباید نگران بود. این بازی تست خوبی برای تیم ملی بود.




وی گفت: در نیمه دوم نشان دادیم که توانایی ارائه بازی بهتر را داریم. در شروع نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما پس از آن به راحتی توپ‌ها را لو می‌دادیم بازی با نیجریه شبیه این مسابقه است و تمام تیم‌های آفریقا خوب عمل می‌کنند . نباید در جریان مسابقه روند بازی را متوقف کنیم و از سرعت بازی بکاهیم. فکر می‌کنم چند بازی دوستانه خوب در پیش داریم و می‌تواند این مسئله به ما کمک کند. خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کردند گینه حریف آسانی است اما دیدیدم این تیم چقدر عملکرد خوبی داشت. تیم‌های آفریقایی بسیار فیزیکی بازی می‌کنند و در مقابل گینه بازی سختی داشتیم.

 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.