پس از شکست تیم ملی مقابل گینه در نخستین بازی تدارکاتی رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی در حمایت از تیم ملی به مواردی اشاره کردند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران ،پس از  شکست تیم ملی مقابل گینه در نخستین بازی تدارکاتی رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی در حمایت از تیم ملی اظهار نظر کردند.


کفاشیان:ما به دنبال نام تیم ها نیستیم،قصد ما نتیجه است


 علی کفاشیان پس از بازی تیم ملی مقابل گینه اظهار داشت:‌ شاید بازی دیگری هم در تهران داشته باشیم. به هر حال من به فکر این هستم تا مراسم بدرقه‌ای برگزار کنیم. در فکرمان هست که چنین کاری را انجام دهیم و ملی‌پوشان را به خوبی بدرقه کنیم. بازی تدارکاتی خوبی بود و نتیجه برای ما اهمیتی ندارد. در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و در نیمه دوم هم واقعا بازیکنان به خوبی ظاهر شدند. در این دیدارها نتیجه ملاک نیست. نتیجه در جام جهانی مهم است.
 
کفاشیان در مورد انتقادهای احتمالی گفت:کادر فنی تشخیص می دهد که چه بازی‌هایی را انجام دهیم. کادر فنی به دنبال آماده شدن بازیکنان است و دنبال نام تیم‌ها نیست. 5-4 تیم را مشخص می‌کنند و ما هم شرایط را فراهم می‌کنیم.
 



رئیس فدراسیون فوتبال در مورد  فرکی و شایعات پرامون حضورش در پست سرمربیگری تیم ملی امید  گفت: ما هنوز با مربی ایرانی به صورت قطعی صحبت نکرده‌ایم.
 
کفاشیان در مورد حق پخش تلویزیونی گفت: حق پخش تلویزیونی حق ماست. اگر فوتبال‌مان با این روال ادامه یابد و درآمدزایی نداشته باشد به جز افت، ضعف و رکود چیز دیگری نخواهد داشت.  البته قبول داریم که زورمان کم است اما می‌خواهیم به حق‌مان برسیم و فقط می‌خواهیم تماشاگران هم حمایت کنند. نه تنها من بلکه مجمع خواستار چنین موضوعی است و من به عنوان نماینده آنها چنین موضوعی را پیگیری می‌کنم. ما نمی‌گوییم این پول را صدا و سیما بدهد بلکه منظورمان این است که بودجه‌ای تخصیص داده شود.

نبی:هنوز کیفیت بازی تیم ملی به استانداردها نرسیده است



مهدی محمدنبی اظهار داشت: این دیدار نشان داد که تیم ملی برای رسیدن به هماهنگی نیاز به اردوی 60 روزه  دارد و باید این اردوی ما برگزار شود  .  اردوهای بیشتری  نیاز داریم که نمی توان از برگزاری آنها اغماض کرد.به برگزاری بازی‌های دوستانه شاید نیاز بیشتری داشته باشیم. ما در سال 93 اردوی 60 روزه‌ای خواهیم داشت و 7-6 بازی تدارکاتی هم انجام می‌‌دهیم تا کار گروهی بازیکنان و هماهنگی آنها بیشتر شود.


 
دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در سال 92 به جز اردوی پرتغال سایر برنامه‌هایمان انجام شده است ادامه داد: فکر می‌کنم تیم‌هایی که در جام جهانی حاضر هستند اردوهای 20 روزه برگزار می‌کنند و  ما اردوی 60 روزه برگزار می‌کنیم تا فاصله های کیفیتی را جبران کنیم. به این معنی که اگر بازیکنان تیم های دیگر 12 کیلومتر در زمین می دوند بازیکنان ما نیز باید همین مقدار بدوند.تا به سطح کیفی بازیکنان کشورهای دیگر برسند. سعی می‌کنیم تمامی بازیکنان را در اختیار داشته باشیم،  به قطر سفر می‌کنیم تا برای حضور پژمان منتظری و مجتبی جباری با باشگاه‌هایشان صحبت کنیم. سفری هم باید به کویت داشته باشیم تا در خصوص حضور نکونام صحبت کنیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار