فریاد شیران: حریفان بازیهای تدارکاتی تیم ملی شبیه‌سازان مناسبی نیستند!

کارشناس فوتبال درخصوص بازیهای تدارکاتی تیم ملی گفت: مسئولان فوتبال باید حریفان تدارکاتی بهتری برای تیم ملی در نظر می‌گرفتند تا تیم ملی با آمادگی کامل در جام جهانی حضور یابد.

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیهای تدارکاتی تیم ملی برای آماده‌سازی تیم ملی بسیار مفید و مناسب است، هر چند که کی‌روش بازیهای ساده‌ای در این رقابتها انتخاب کرده است.
 
فریاد شیران در ادامه اظهار داشت: در حالی که این اولین تجربه تیم ملی گینه برای حضور در رقابتهای جام جهانی است و نمی‌تواند رقیب مناسبی برای تیم ما باشد همچنین کی‌روش باید از بازیکنان جوان ترکیب تیم استفاده کند تا شادابی و پویایی درتیم ملی جریان پیدا کند.
 
وی در مورد حریف‌های انتخابی سایر تیم‌ها افزود: مسلما تیم‌های همگروه ما (آرژانتین، بوسنی، نیجریه) انتخابهای خیلی بهتری برای این بازی‌ها داشته‌اند و می‌توانند نتیجه بهتری از آن کسب نمایند.
 
وی درادامه اظهار داشت: کی‌روش مربی لایق و با تجربه‌ای است و من برای وی احترام قائل هستم ولی بهتر بود برای شبیه‌سازی بیشتر رقابت‌ها از تیم‌های مشابه مانند اروگوئه، پرو، مکزیک و ونزوئلا استفاده می‌کرد.
 
فریاد شیران همچنین درباره عدم حضور جواد نکونام در ترکیب تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی گفت: تیم‌هایی که بازیکنان را با رقم‌های بالا خریداری می‌کنند قوانین مشخصی دارند.

تیم الکویت نیز درحال حاضر با جوادنکونام قرارداد بسته وحق اجازه ندادن به این بازیکن برای حضور در مسابقات غیر رسمی را دارد و کفاشیان و کی‌روش اگر خواهان حضور جوادنکونام در این اردو هستند باید ضرر و زیان مربوط به آن را پرداخت کند.

وی همچنین درباره حضور کریمی، عقیلی و رحمتی درتیم ملی گفت: رحمتی وعقیلی اسطوره‌ی تیم ملی در صعود به جام جهانی هستند و کی‌روش باید این مسئله را در نظر بگیرد و از تمام پتانسیل فوتبال کشور برای کسب نتیجه بهتر استفاده کند، همچنین کی‌روش علاقه زیادی به علی کریمی دارد که یکی از عناصر اصلی پیروزی تیم تراکتور است و امیدوارم کی‌روش به عقیلی و رحمتی نیز این فرصت را بدهد وازآن‌ها در ترکیب تیم استفاده نماید.

فریادشیران همچنین درباره حضور مربیان برزیلی و آرژانتینی گفت: به هر حال حق طبیعی مربی است که بتواند دستیاران خود را انتخاب کند، ولی به نظرم مربیان خارجی شناخت کافی نسبت به فرهنگ و بازیکنان تیم ما ندارند و بهتر بود از مربیان ایرانی مانند افشین پیروانی، یحیی‌گل محمدی و علیرضا منصوریان دعوت کنند تا بتوانند به تیم ملی کمک کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار