مربی تیم فوتبال صبای قم پس از برکناری وی و مایلی کهن از کادر فنی تیم صبای قم گفت: برکناری ما با تصمیم هیئت مدیره بوده است.

نادر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: درست زمانی که مقدمات اردوی کیش و بحث لباس تیم را بررسی مي کرديم، نجاتی سرپرست تیم خبر برکناری کادر فنی را به ما اعلام کرد ومنشاء این تصمیم را هیئت مدیره باشگاه دانست که ظاهراً به دلیل نتایج ضعیف تصمیم به این اقدام گرفتند و باید از مدیران صبا دلیل این برکناری را بپرسید.

وي ادامه داد: در 8 بازی صبایی‌ها مستحق شکست نبودند و بدشانسی را یکی از عوامل از دست دادن امتیازهایمان می توان نام برد.

فريادشيران افزود: نجاتي سرپرست تيم صبا فقط به مايلي کهن زنگ زد و گفت که برکنار شده اي و ميلي کهن هم با من تماس گرفت و اين مسئله را عنوان کرد. با اين شرايط مي توانم بگويم ما با يک زنگ مي اييم و با يک زنگ هم مي رويم.

وي در مورد حق و حقوقشان عنوان کرد: ما از حق و حقوقمان نمي‌گذريم و باشگاه بايد حق ما را بپردازد.

فريادشيران در مورد بازيکن دوپينگي تيم صباي قم گفت: سيد مهدي حسيني يک بازيکن 18،19 ساله است و نميداند مواد دوپينگي چيست. اگر او را حمايت مي کردند اينگونه نمي‌شد.

وي در پايان در مورد گزينه هاي سرمربيگري تيم فوتبال صباي قم گفت: يکي از گزينه‌هاي اصلي که نام برده اند آقاي صمد مرفاوي است که به احتمال زياد او هدايت صبا را در نيم فصل دوم بر عهده خواهد گرفت. به نظرم مرفاوي يکي از مربيان خوب ليگ برتر است و من براي او در صبا آرزوي موفقيت مي کنم.

لازم به ذکر است تیم صبای قم با هدایت محمد مایلی کهن در پایان نیم فصل نخست لیگ سیزدهم با 16 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فریادشیران ، مرفاوی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار