سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی پروین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

می‌دانستیم پولی در کار نیست/در مورد شیرینی حرفی نمی‌زنم/به شرط توان مالی، پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از مدت‌ها پیش وزارت ورزش به ما اعلام کرده بود که پولی در کار نیست و خود باشگاه‌ها باید شرایط مالی را بهبود ببخشند.

علی پروین مدیرعامل سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط حال حاضر پرسپولیس خوب است اما نه به لحاظ مالی؛ ما اگر شرایط فعلی را همچنان حفظ کنیم می‌توانیم به صعود امید داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: باشگاه وضعیت مناسبی از لحاظ مالی ندارد و وزارت ورزش هم آب پاکی را روی دست سرخابی‌ها ریخته و اعلام کرده ما خود باید درآمد داشته باشیم. حتی کمک مالی نیز نخواهد شد. با این حال ما  باید دستمزد بازیکنانمان را پرداخت کنیم تا شرمنده آنها نباشیم.




وی ادامه داد: البته نکته مهم در این میان این است که دولت باید شرایط خصوصی سازی را فراهم کند و سرعت اجرای این امر را تسریع کند تا دو باشگاه برنامه ریزی بلند مدتی برای آینده داشته باشند. با این حال اعلام شده قرار ست 3 مزایده انجام شود که یکی از آنها 20 فروردین انجام می‌شود.

پروین در مورد پیشکسوتان پرسپولیس گفت: طبق اعلام وزارت ورزش سهام باشگاه باید به یک شرکت واگذار شود و پیشکسوتان اگر بتوانند درآمدی را به طور مشخص وارد باشگاه کرده و تعریف نمایند، می‌توانند مالک باشگاه باشند و باشگاه متعلق به آنهاست. ما در جلسه‌ای با پیشکسوتان به این موضوع می‌پردازیم و جوانب کار را بررسی می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت شیرینی گفت: من درباره وی حرف نمی‌زنم. باید برای بهتر شدن اوضاع تلاش کنیم. شرایط بهتر می‌شود.

وی با اشاره به برد مقابل صبا گفت: این پیروزی وضعیت تیم را در جدول بهتر کرد و ما امید بیشتری به قهرمانی داریم. ما  دو اردوی تدارکاتی در پیش داریم که یکی در ساری ست و دیگری در ارمنستان تشکیل می‌شود.

پروین در پایان گفت: بر اساس اصل 44 پرسپولیس و استقلال واگذار می‌شوند ولی در مورد اینکه کدام گرانتر است من نظر نمی‌دهم. به گفته برخی از مسئولان این خصوصی سازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.