محمد درخشان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: بانک به صورت ریالی پول دریافت می کند و بازهم تاکید می‌کنم که متقاضیان برای خرید بلیت به ریال باید پرداخت انجام دهند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درخشان در این باره اظهار داشت: همه چیز در سایت رسمی فدراسیون فوتبال و در اطلاعیه های کمیته بازاریابی به خوبی اعلام شده و حتی شماره حساب هم مشخص است. البته شنیده ایم برخی از درخواست کنندگان دقت نکرده اند و اول از بازار دلار خریداری کرده اند و به بانک رفته اند. اما بانک به صورت ریالی از آنها پول دریافت می کند و بازهم تاکید می کنم که متقاضیان برای خرید بلیت به ریال باید پرداخت انجام دهند. در هر حال ما اطلاعات دقیقی از بانک نداریم اما اوایل هفته همه چیز مشخص می‌شود.

درخشان در پایان از رسانه ها خواست تا درباره تعداد ایرانیان حاضر در برزیل گمانه زنی نکنند و خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 5500 درخواست از ایرانیان به فیفا رسیده و برخی رسانه ها تخمین زده اند که دربازیهای ایران چند ایرانی حاضر می شوند. این گمانه زنی ها درست نیست چرا که 21 اسفند هم فرصت برای خرید بلیت هست. هر وقت بلیت فروشی به پایان رسید، آن وقت آمار به تفکیک بازیها اعلام می شود و آن وقت مشخص می شود که در هر بازی چه تعداد ایرانی به ورزشگاه می رود. از تعداد درخواست ها چندین و چند درخواست برای  بازیهای دیگر گروه ها و نیمه نهایی و رده بندی و فینال وجود دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: درخشان ، فوتبال ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار