سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

گشایش همایش بین المللی چالش های نورولوژی بالینی در کرمان

همایش سه روزه بین المللی چالش های نورولوژی بالینی از امروز با حضور متخصصان داخلی و خارجی در کرمان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، دبیر برگزاری این همایش با اشاره مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش گفت: 75 مقاله پذیرش شده اند که 40 مقاله به صورت پوستر و 35 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود.

دکتر اکبر حمزه ای مقدم افزود: این مقالات در مجله ی علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب در کرمان نورولوژی وجود نداشت ، خاطرنشان کرد: هم اکنون پیشرفت های قابل قبولی در این حوزه به وجود آمده است ، بطوریکه در حال حاضر بیش از 80 درصد از بیماری های مغز و اعصاب در کرمان تشخیص داده می شود.

دکتر حمزه ای مقدم سکته های مغزی ، زوال عقل ، اختلالات حرکتی ، صرع ، سردرد و بیماری های عصبی ـ عضلانی را از محورهای این همایش عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری های مغز و اعصاب از نظر شیوه درمانی با چالش هایی روبرو هستند ، این همایش برگزار شد تا آخرین یافته ها و شیوه های درمانی با حضور صاحب نظران مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این گردهمایی با همکاری وزارت بهداشت، انجمن مغز و اعصاب ایران، مرکز تحقیقات بیماری‌های مغز و اعصاب کرمان، انجمن آلزایمر ایران، انجمن صرع ایران، انجمن سکته مغزی ایران و دانشگاه مدیترانه شرقی برگزار می‌شود.

دکتر حمزه ای مقدم تصریح کرد: چهار نفر از استادان برجسته رشته مغز و اعصاب از ترکیه، انستیتو مایولوژی، پاریس ، لبنان و انگلستان حضور دارند.

همایش بین المللی چالش های نورولوژی بالینی تا 2 اسفند 92 در کرمان ادامه دارد./ب


برچسب ها: گشایش ، همایش ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.