سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیرگاهی برای "تعمیر مغز"

شاید شما هم تا به حال کسالت خسته شدن از زندگی و دنیا و بی رغبتی و میل به زندگی را تجربه کرده باشید اما مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد این حالات نشان دهنده نیاز مغز شما به تعمیرگاه است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ گشت و گذار و تفریحات یکی از ضروری ترین نیاز های هر فردی محسوب می شود که عدم توجه به آن و کمبود آن در زندگی موجب افسردگی" و بی رغبتی و میل به زندگی در انسان ها می شود. 

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد امروزه زندگی در شهر های شلوغ و پر جمعیت به گونه ای است که افراد باید توجه ویژه ای به تفریحات خود در کنار تمام دل مشغولی ها و و دردسر های خود در زندگی داشته باشند و عدم توجه به آن منجر به خطر افتادن سلامتی می شود. 

بررسی ها نشان می دهند مغز اولین عضو از بدن است و زمانی که بدن با خستگی و کسالت روبرو می شود به خطر می افتد و کارایی و قدرت هوش از بین می رود و بر عکس تفریحات و گشت و گذار در طبیعت باعث تقویت آن و فعالیت بیشتر نورون ها و سلول های مغزی و به گردش در آمدن خون در بدن می شود. 

نتایج مزالعات نشان می دهند امروزه دانشمندان طبیعت را به عنوان تعمیر گاهی برای سرویس مغر می دانند و توصیه می کنند تا تمام افراد در زندگی روزانه خود فرصتی ویژه را تنها به تفریح و سرویس مغر خود اختصاص دهند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید مهدی
۲۳:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
آیا با اینترنت تلفن همراه میتوان مورد استفاده ی رایانه قرار داد?چگونه?