سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سینما در هفته‌ای که گذشت؛

پایان ماراتن سی و دومین جشنواره فیلم فجر/ شایعات پیرامون وزیر ارشاد و کشاورز

سینما در این هفته پیرامون سی و دومین جشنواره فیلم فجر گذشت جشنواره ای که خالی از حاشیه نبود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،  سینما در این هفته پیرامون سی و دومین جشنواره فیلم فجر گذشت جشنواره ای که خالی از حاشیه نبود سرانجام فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان به دلیل جو رسانه ای و حاشیه های به وجود آمده از دور رقابت خارج شد و به خواسته تهیه کننده برای حفظ آرامش سینمای ایران از جوایز خود گذشت کردند و کسانی که این جو حاشیه ای را ایجاد کرده بودند نیز از وزیر ارشاد و مسئولان برگزاری قدردانی کردند.

اما احمدرضا درویش و ابراهیم حاتمی‌کیا از غایبان مراسم اختتامیه بودند که فیلم‌هایشان بیشترین جوایز را دریافت کرد. ابتکار عمل دبیر جشنواره برای جلب رضایت همه اهالی سینما اهدا دو سیمرغ و یا اهدای 2 دیپلم فتخار در برخی از بخش ها بود که جای بحث داشت.

اهدای جوایز با توجه به مصلحت سینما حاشیه هایی را در بر داشت که ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به چنین اتفاقاتی گفت تدبیر و اعتدال اقتضا می‌کند که در خیلی جاها مصلحت سینما را بر مصلحت یک فرد یا یک فیلم ترجیح دهیم.

که البته صحبت هایی از وزیر ارشاد در مورد فیلم‌های "رستاخیز" و "عصبانی نیستم" مطرح شد که بعد از لحظاتی از انتشار خبر، روابط عمومی ارشاد آن را تکذیب کرد.

در حالی که بامداد دوشنبه برخی سایت ها از درگذشت کشاورز خبر داده بودند، خود محمد علی کشاورز این خبر را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.